fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ערב הוקרה והצדעה לחיילי צה"ל ולזכרו של הלוחם ימ"מ יוראי אליהו כהן ז"ל

ערב הוקרה והצדעה לחיילי צה"ל ולזכרו של הלוחם ימ"מ יוראי אליהו כהן ז"ל | צילום: באדיבות ישיבת אביר יעקב

הערב המיוחד הוקדש לזכרו של הלוחם ימ"מ יוראי אליהו כהן ז"ל שנפל בשבת שמחת תורה והתקיים בבית כנסת יצחק אבינו בנהריה.

בכל מוצאי שבת מזה מס' שנים מתקיים פרויקט אבות ובנים אימהות ובנות בהובלת אוחיון שרון בהשתתפות מאות ילדים והוריהם בלימוד פרשת השבוע בדרך חווייתית מלווה בפרסים ומתנות.

מי שנכחו בערב הרב רפאלי יחזקאל שליט"א ראש ישיבת אביר יעקב ורב הקהילה, ראש העיר מר רונן מרלי, חברי מועצת העיר, משפחת כהן אסתי ויעקב היקרים הוריו של לוחם הימ"מ יוראי אליהו כהן ז"ל, חיילי גדוד 7112 המאבטחים באזור הגליל לצד כיתת הכוננות והמשמר האזרחי בנהריה, בשבת אחים גם יחד עם תושבי נהריה.

בפתיחתו של הערב התקיים לימוד אבות ובנים אמהות ובנות כשלאחריו אביו של חלל צהל יעקב כהן הדליק את החנוכיה לפרסום הנס ונשא דברים לעילוי נשמתו שריגשו את כל באי האירוע ואף דאג לחזק את כולם באומרו שאולי פגעו קצת בגופנו אך ברוח של עם ישראל לא יצליחו לפגוע, וביחד ננצח.

ערב הוקרה והצדעה לחיילי צה"ל ולזכרו של הלוחם ימ"מ יוראי אליהו כהן ז"ל | צילום: באדיבות ישיבת אביר יעקב

בהמשך נשאו דברים במהותו של החג ועוצמתו גבורה אומץ ורוח בימים ההם ובזמן הזה ע"י חיילי צה"ל וכל זה לצד הניסים הגדולים בימים אלו כדברי הרב יחזקאל רפאלי שליט"א ראש ישיבת אביר יעקב ורב הקהילה וראש העיר רונן מרלי, לקראת סוף הערב הוגש למשפחת כהן מזוזה לשמירה על הבית וברכו שישמע קול ששון ושמחה בביתם, כמו כן ילדי אבות ובנים חילקו שי אישי לכל חייל ומתנדב שהגיעו.

חולקו תעודות הוקרה למג"ד גדוד 7112 ומשמר האזרחי, בסיום הערב הילדים שרו פרק תהילים שיר המעלות ושמע ישראל, המסר שיצא מהערב הוא שאת הרוח של עם ישראל לא מנצחים 3000 שנה ולא ינצחו גם בעתיד ורק באחדות יחד ננצח, קהילת אבות ובנים אמהות ובנות נהריה .

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות