fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עובדי תחנת הרכבת בכרמיאל מצאו מעטפה עם צ'קים על סך 700 אלף שקלים

אמש בסיור שגרתי של דיילי תחנת הרכבת בכרמיאל, הבחינו במעטפה מונחת על ספסל באולם הנוסעים, מיד העבירו את המעטפה למנהל המשמרת שמצא בתוכה לתדהמתו מספר צ'קים המגיעים לסכום של 700 אלף שקלים. מבעלי האבדה נמסר: "אפילו עוד לא הספקנו לגלות שאיבדנו את המעטפה וכבר קיבלנו שיחת טלפון ממנהל התחנה"
עובדי תחנת הרכבת בכרמיאל מצאו מעטפה עם צ'קים על סך 700 אלף שקלים | צילום: רכבת ישראל

אמש בסיור שגרתי של דיילי תחנת הרכבת בכרמיאל דריו דרסנר ואילנה מורנו, הבחינו השניים במעטפה מונחת על ספסל באולם הנוסעים. מיד העבירו את המעטפה למנהל המשמרת קובי נג'אתי שמצא בתוכה לתדהמתו מספר צ'קים המגיעים לסכום של 700 אלף שקלים. קובי מיד פעל לאיתור הנוסע באמצעות הפרטים המזהים, ולאחר זמן קצר הגיע הנוסע לאסוף את אבדתו היקרה.

מבעלי האבדה נמסר: "אפילו עוד לא הספקנו לגלות שאיבדנו את המעטפה וכבר קיבלנו שיחת טלפון ממנהל התחנה שמצא אותה. אנחנו מאד מעריכים את המקצועיות והאנושיות של הדיילים אילנה ודריו שמצאו את האבדה, וכן את הזריזות שבה הכול נעשה. אני רוצה להודות לניהול ולהנחיות של מנהל המשמרת קובי נג'אתי שבזכותו קיבלנו בחזרה את הצ'קים."

ברכבת ישראל מזכירים שהם מפעילים מחלקת אבידות בפריסה ארצית לטובת שדרוג השירות הניתן לנוסעים, ובמקרה של איבוד חפץ מומלץ ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של הרכבת שזמין בטלפון *5770 שלוחה מספר 3, או לפתוח פנייה דיגיטלית באתר. במידה והחפץ שאבד נמצא באחת ממחלקות האבדות ומציאות של הרכבת, שנמצאות בתחנת מרכזית המפרץ ותל אביב סבידור מרכז, הנוסע יוזמן לאסוף את האבדה.

מימין לשמאל: דריו דרסנר, אילנה מורנו, קובי נג'אתי מתחנת רכבת כרמיאל | צילום: רכבת ישראל

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות