fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניסיון חיסול בנהריה: עבריין מוכר למשטרה נפצע בפיצוץ רכב

גבר בן 44, המוכר למשטרה כחבר בארגון פשע, מטופל על-ידי מד"א בעקבות פיצוץ רכב הבוקר (ה') ברחוב דוד אלעזר בנהריה. המשטרה פתחה בחקירה
ניסיון חיסול בנהריה | צילום: לפי סעיף 27 א' לזכויות יוצרים

עבריין המוכר למשטרה כחבר בארגון פשע נפצע הבוקר, חמישי, מפיצוץ רכב ברחוב דוד אלעזר בנהריה.

הגבר בן 44, יצא בשעת בוקר עם 4 ילדיו, כאשר הם לא נפצעו כלל. הוא טופל במקום על-ידי מד"א ומצבו קל. חובש רפואת חרום במד"א יעקב הניג סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב עומד בכביש לאחר שהחל בנסיעה ונעצר כתוצאה מפיצוץ, נהג הרכב גבר כבן 44 היה בהכרה מלאה וסבל מחבלה בגפיים, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קל. שאר נוסעי הרכב לא נזקקו לטיפול. "

ניסיון חיסול בנהריה | צילום: דוברות המשטרה

דייויד פישר פרמדיק איחוד הצלה שגר בסמוך מסר: "הייתי ברכבי בחניה של ביתי ושמעתי את הפיצוץ. יצאתי לסייע ובתוך מספר שניות הגעתי לזירה. במקום היה נפגע יחיד (בן 44) בהכרה מלאה שפונה למרכז הרפואי בנהריה כשבשלב זה מצבו מוגדר קל".

ניסיון חיסול בנהריה | צילום: לפי סעיף 27 א' לזכויות יוצרים

מפקד מרחב אשר-תת ניצב שאול צמח, קיים הערכת מצב בזירה, על פי החלטת מפקד מחוז חוף, ניצב יורם סופר, חקירת הארוע הוטלה על היחידה המרכזית (ימ״ר) של מחוז חוף.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות