fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

 משרד הסברה של איש אחד, נאיל זועבי מדברר את מדינת ישראל בארץ ובעולם: "אני זוכה לתגובות תמיכה גם במדינות ערב שאין למדינת ישראל קשרים עימן"

נאיל זועבי באנגלית, ערבית, עברית, למען מדינת ישראל ללא תנאים. צילום: אדהם זועבי

 

פעיל השלום, המחנך, נאיל זועבי מהכפר נין , התגייס בצו 8 למלחמה בעזה, ומיום השבת של פרוץ הטבח נאיל מפעיל  משרד הסברה פרו ישראלי בארץ ובעולם, משרד הסברה של איש אחד הממומן כולו מכיסו הפרטי. בין הלוויה לניחום אבלים ממשיך נהל לנהל את המאבק על הנרטיב הישראלי .

" אי אפשר לעמוד מן הצד, להסתפק בלגנות,  בלנחם ובזה לסיים את התפקיד המוסרי שלך, אומר נאיל זועבי ומוסיף, כמי שכל חיו בנה גשרים לחיים טובים ומשותפים עם העם היהודי ,לא יכולתי להחריש מול הטבח הנורא. גייסתי עצמי בצו 8 למען מדינת ישראל החשובה לי כל כך, המדינה שאני אוהב ומכבד את ערכיה וסמליה, את דגלה. "

מאז פרוץ המלחמה נאיל אינו נח, התראיין בכל הרשתות בארץ, ניהל מאבק חסר פשרות ברשתות החברתיות למען ישראל, כתב טורים לעיתונים שונים, התראיין לרשתות בינלאומיות ובעיקר ערך ועודנו עורך מסע הסברה אפקטיבי בערוצים של מדינות ערביות .

"נדהמתי מכמות התגובות האוהדות והמקבלות את הנרטיב הישראלי, כמובן שיש גם תוקפים אך תפקידי בראש ובראשונה להבהיר שמחבלים טרוריסטים אלה שחטפו את האסלם, הכתימו אותו ומבזים אותו אינם אלא כופרים בדתם והינם בני מוות."

אומר נאיל.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות