fbpx
Nahariyya, IL
26°
Fair
9h10h11h12h13h
26°C
28°C
28°C
28°C
28°C

מצטיינת קצין תותחנים: רב״ט ליאל כהן מנהריה!

כבוד לעיר: בשני האחרון התקיים טקס מצטייני קצין תותחנים ראשי, תת אלוף נרי הורוביץ לכבוד יום העצמאות ה-75. אחת המצטיינות מלגה היא לוחמת בגדוד ״עיטם״ 611 של חטיבת האש 282, רב״ט ליאל כהן מנהריה. כהן שיתפה: "תמיד תשאפו לחלום הכי גדול שלכם, לא משנה כמה פעמים יהיו אנשים בדרך שיגידו לכם לא, אל תוותרו"
רב״ט ליאל כהן מנהריה היא מצטיינת קצין תותחנים | צילום: דובר צה"ל

ביום שני האחרון, התקיים טקס מצטייני קצין תותחנים ראשי, תת אלוף נרי הורוביץ לכבוד יום העצמאות ה-75. אחת המצטיינות מלגה היא לוחמת בגדוד ״עיטם״ 611 של חטיבת האש 282, רב״ט ליאל כהן מנהריה.

ליאל קיבלה את ההצטיינות בזכות נכונותה התמידית ללמוד ולהעמיק במקצוע, ויכולות ההנהגה הטבעיות שלה – היא חברותית ומסייעת לשאר חברי הצוות להתמקצע ותורמת מהידע האישי שלה.

ליאל בת 19 מנהריה, יש לה שתי אחיות גדולות ואחיין. היא למדה בבית הספר הטכני של חיל האוויר בחיפה, והתגייסה במרץ 2022 למערך האיכון של חיל התותחנים – גדוד 611. היא מספרת על הגדוד: ״אני הכי אוהבת בתפקיד את האנשים, גם כשאנחנו במשימות ביחד תמיד אנחנו צוחקים, מפתחים שיחות עמוקות ויוצרים חוויות ביחד״.

ליאל מספרת על קבלת הצטיינות המלגה: "זה מעמד מרגש ממש, זה מרגיש שמעריכים את העבודה שאני עושה למען המדינה וזה מרגש שבחרו בי לקבל את זה. תמיד תשאפו לחלום הכי גדול שלכם, לא משנה כמה פעמים יהיו אנשים בדרך שיגידו לכם לא, אל תוותרו".

ישר כוח ליאל והרבה הצלחה בהמשך!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות