fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוקירים את האחים והאחיות בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי

יום הוקרה מיוחד נערך בשבוע האחרון לכבודם של צוותי הסיעוד במחוז חיפה וגליל מערבי לאחר תקופה והתמודדות מרשימה בנגיף הקורונה.
רונן נודלמן ורות ברוך ביום האחות | צילום דוד חורש
רונן נודלמן ורות ברוך ביום האחות | צילום דוד חורש

צוותי הסיעוד במחוז חיפה וגליל מערבי, אשר עמדו בחזית המאבק בנגיף הקורונה והתמודדו עם גלי המגיפה, התכבדו בארוחת צהריים, בהופעת אמן ובסקירת הישגי הסיעוד בשנת הקורונה, אשר הוצגו על ידי רות ברוך, מנהלת הסיעוד במחוז.

רות סקרה את ההישגים בתחומים השונים בהם עוסקים האחים והאחיות כל השנה, העמידה ביעדים ואת הנושאים שיש לקדם: מחקר, חדשנות, יזמות וקידום היברידי בעבודת הסיעוד, תוך שמירה על חמלה ורוך בטיפול.

היא הודתה לצוותים, הביעה את גאוותה הרבה בהובלת הסיעוד במחוז ואמרה "אנחנו נמצאים שם, בשביל המטופלים שלנו בכל ימות השנה. אתם מבצעים עבודת קודש במסירות רבה והיום אנחנו אומרים לכם תודה".

לאורך כל תקופת המאבק בנגיף הקורונה, טיפלו צוותי הסיעוד בכ- 4,400 מטופלים המרותקים לביתם וביצעו למעלה מ – 1,700 ביקורי בית למטופלים המוגדרים כאוכלוסיות בסיכון באמצעות ניידות ייעודיות.

כ – 500 אלף בדיקות קורונה בוצעו ב – 10 מתחמי דיגום קבועים ובעוד כ – 20 מתחמים זמניים שהוקמו בערים האדומות. מעל 1,000,000 מטופלים חוסנו בחיסוני קורונה ב – 40 מתחמי חיסונים אשר הוקמו בהקמת בזק בסיועם של כל הגורמים המקצועיים במחוז.

כל אלה נעשו תוך שמירה על מתן שירות מותאם, טיפול איכותי ומקצועי של צוותי האחים והאחיות במחוז ובסיוע של כ- 300 אנשי צוות נוספים שהוכשרו לשם כך.

מנהל כללית במחוז חיפה וגליל מערבי, רונן נודלמן, בירך את הצוותים ואמר "כל עובדי מערכת הבריאות, כתף אל כתף, נלחמו ועדיין נלחמים באויב שאנחנו לא רואים אותו. לאורך כל השנה העובדים שלנו הפגינו דבקות במטרה, הטיפול והנתינה שלהם היא במסירות רבה ומכל הלב. כולי הערכה לעשייה היום יומית והמבורכת של האחים והאחיות במחוז שעמדו בחזית והגיעו להישגים מרשימים בתקופה מאוד מאתגרת ולא פשוטה".

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות