fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לאחר 20 שנה כמנהלת הסיעוד: רונית קלמן פורשת, תוחלף ע"י דליה טדגי

חילופי משמרות בהנהלת הסיעוד: טקס חגיגי התקיים היום במרכז הרפואי לגליל בנהריה, בו מנהל המרכז הרפואי, פרופ' ברהום הודה לקלמן על עבודתה המסורה ובירך את טדגי עם כניסתה לתפקיד החדש
פרופ' ברהום עם רונית קלמן (מימין) ודליה טדגי (שמאל) | צילום: רוני אלברט

בחדר הישיבות שבהנהלת המרכז הרפואי התקיים הבוקר (רביעי) טקס סמלי לרגל חילופי משמרות בהנהלת הסיעוד, עם בחירתה של דליה טדגי במכרז למנהלת הסיעוד.

טדגי תחליף החל ממחר (1.4) את רונית קלמן, הפורשת לגימלאות לאחר 20 שנים בתפקיד.

מנהל המרכז, פרופ' מסעד ברהום, הודה למנהלת הסיעוד הפורשת, בשמו ובשם ההנהלה, על עבודתה המקצועית והמסורה במשך 46 שנה, בשלל תפקידים בהם הטביעה את חותמה על המרכז הרפואי בכלל ועל תחום הסיעוד בפרט. כמו כן איחל הצלחה למנהלת הסיעוד החדשה.

לאחר הברכות, שכללו גם דברים נרגשים שנישאו ע"י המנהלת הפורשת וזו הנכנסת, הרימו המשתתפים כוסית לחיים.

טדגי (47), נשואה + 3, שימשה במשך שנים רבות בתפקידים בכירים במרכז הרפואי זיו בצפת, ובהם אחות אחראית במחלקה פנימית וסגנית מנהלת הסיעוד. בשנים האחרונות שימשה מנהלת המערך האמבולטורי ותחומי איכות, שירות ואקרדיטציה בביה"ח שבצפת.

טדגי: "בשנים האחרונות הוספתי נושאים נוספים בעלי עניין לתחום הסיעוד ואני שמחה לחזור ולהתרכז כעת בתחום זה. מדובר בתחום אותו בחרתי ללמוד ואשר אותו אני כל כך מעריכה, תחום שאני מאמינה ביכולותיו הרבות להשפיע ולהוביל את מערכת הבריאות שלנו. אני מבקשת להודות לרונית קלמן על התמיכה והסיוע, וכמו כן להנהלת המרכז הרפואי ולפרופ' ברהום".

 

צפו בהפתעה המרגשת שעשו למנהלת הסיעוד הפורשת, רונית קלמן, בתום היום האחרון לעבודתה:

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות