fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כביש 6 מתקדם לכיוון נהריה

המועצה הארצית לתכנון ובניה אישרה את התכנון הסופי של המקטע הצפוני ביותר של כביש 6. ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: "זו בשורה גדולה לתושבי הצפון ולתושבי נהריה בפרט"
כביש 6 יתחבר לכניסה המזרחית של נהריה | צילום: יעקב מדר
כביש 6 יתחבר לכניסה המזרחית של נהריה | צילום: יעקב מדר

המועצה הארצית לתכנון ולבנייה בראשות מנכ"ל משרד הפנים, מרדכי כהן, אישרה ביום שלישי השבוע, להעביר לוועדות המחוזיות ולידיעת הציבור את התכנון הסופי של המקטע האחרון והצפוני ביותר של כביש 6. מדובר בשלב חשוב בקידום המקטע שיחבר בין צומת סומך על כביש 70 דרך צומת כברי (ממזרח לנהריה) ועד הכניסה לשלומי.

התוכנית שאושרה כוללת גם הקמת שני מחלפים – מחלף אבליים ומחלף מכר והסדרה של חציות נחלים לאורך תוואי הכביש, הכשרת דרכי שירות ומעברים לטובת החקלאים. את התוכנית קידם משרד התחבורה באמצעות חברת חוצה ישראל במטרה להשלים את כביש 6 מצפון לדרום.

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, החבר במועצה הארצית לתכנון ובנייה: "זו בשורה גדולה לתושבי הצפון בכלל ולתושבי נהריה בפרט. הגעת כביש 6 לאזור תוביל לדילול משמעותי של פקקי התנועה ותאפשר חיבור רציף של הגליל לרשת הכבישים המהירה של ישראל".

 

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות