fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כבוד: מנהל המרכז הרפואי לגליל זכה בפרס משרת ציבור מוביל

האגודה הישראלית למדע המדינה העניקה את פרס משרת ציבור מוביל למנהל המרכז הרפואי לגליל בנהריה, פרופ' מסעד ברהום.
פרופ' ברהום | צילום: תומס סולינסקי
מנהל המרכז הרפואי לגליל פרופ' ברהום | צילום: תומס סולינסקי

מנהל המרכז הרפואי לגליל בנהריה, פרופ' מסעד ברהום, קיבל פרס הוקרה מטעם האגודה הישראלית למדע המדינה לשנת 2020, על היותו משרת ציבור מוביל.

פרופ' ברהום התבשר על קבלת הפרס במהלך כנס האגודה המקוון, שהתקיים במכללה האקדמית צפת, אליו הצטרף באמצעות ה"זום".

יו"ר ועדת הפרס, עדי אלדר, שהסביר את נימוקי הבחירה, אמר כי פרופ' ברהום הפך את המרכז הרפואי שבנהריה לבי"ח מוביל ברמה הארצית, המעניק שירותים ל-600 אלף תושבים מכלל הדתות והמגזרים, תוך מתן דגש על רפואה מקצועית ואנושית. כמו כן הוסיף יו"ר ועדת הפרס, כי מנהיגותו ותחושת השליחות המאפיינות את פרופ' ברהום, הפכו אותו לאחד ממנהלי בתי החולים המובילים במדינה.

פרופ' ברהום הודה לאגודה הישראלית על הפרס והדגיש בדבריו, כי הוא מקדיש אותו ל-3,000 עובדות ועובדי המרכז הרפואי, אשר עושים עבודת קודש ועמדו בשנה האחרונה בחזית המאבק בנגיף הקורונה.

האגודה הישראלית למדע המדינה מהווה התאגדות של חוקרים ומורים בתחומי מדע המדינה ממוסדות שונים להשכלה גבוהה ברחבי המדינה. בין מטרותיה העיקריות של האגודה לשקוד על מחקר והוראה ברמה גבוהה ולהביא לקידום המקצוע, תוך עריכת אסיפות, כנסים מדעיים ושיתופי פעולה עם קולגות מרחבי העולם.

 

 

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות