fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חולה מלריה מאושפז במצב קשה במרכז הרפואי לגליל

תושב אזור הגליל המערבי חזר לאחרונה ממדינה באזור אפריקה, מבולבל עם חום גבוה, מסתבר כי נדבק במחלה הנקראת 'מלריה' וכעת הוא מאושפז במצב קשה ביחידה לטיפול נמרץ.
היחידה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי לגליל נהריה | צילום: אלי כהן
היחידה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי לגליל נהריה | צילום: אלי כהן

למרכז הרפואי לגליל בנהריה הגיע בתחילת השבוע תושב האזור בן 60, שסיפר כי הוא סובל מחום גבוה מזה ימים ספורים ומתחושת בלבול. כמו כן סיפר, כי ביקר לאחרונה באחת המדינות באפריקה.

לאחר שנשללה האפשרות שהינו חולה קורונה, התגלה כי נדבק במחלת המלריה, מחלה זיהומית המצויה באזורים טרופיים. בעקבות הידרדרות מהירה במצבו, הועבר החולה לאשפוז ביחידה לטיפול נמרץ.

מנהל היחידה, ד"ר ניקולא מחול, מסר כי מצבו של המטופל מוגדר קשה, וכי בעקבות אגרסיביות המחלה והפגיעה במערכות שונות בגופו, הוא מקבל טיפול ייעודי ממוקד למלריה וכן טיפול תומך נוסף.

ד"ר מחול ביקש להזהיר את ציבור החוזרים ממדינות טרופיות, כי במצבים בהם יש חום גבוה, יש להגיע למיון במהירות האפשרית ולא להמתין זמן רב, זאת כדי למנוע את התפשטות המחלה וגרימת נזקים שעלולים להיות בלתי הפיכים.

 

 

הישארו מעודכנים בפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות