fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גלעד שדמון בביקור המפונים מהצפון: "התפעלנו מאוד משותפות הגורל והדאגה ההדדית"

גלעד שדמון, מנכ"ל המשרד לשיתוף פעולה אזורי הגיע הבוקר (ב') למלון NYX בתל אביב, שם פגש את המפונים תושבי הגליל המערבי מיישובי לימן, ראש הנקרה, מצובה וקרית שמונה. שדמון ציין כי: "לא פשוט לגור מחוץ לבית מעל חודש ימים, במיוחד לאור הערפל המכסה את העתיד, התפעלנו מאוד מתחושת שותפות הגורל והדאגה ההדדית"
המשרד לשיתוף פעולה אזורי בביקור המפונים מהצפון | צילום: באדיבות המצולמים

הבוקר (שני) המשרד לשיתוף פעולה אזורי קיים מפגש עם תושבי הצפון שפונו מביתם לפני כ-3 שבועות וחיים כעת בבית המלון NYX, מרשת מלונות פתאל בתל אביב.

הפגישה התקיימה בחללי עבודה 'Rooms' בבית המלון NYX, מרשת מלונות פתאל בתל אביב | צילום: יח"צ

גלעד שדמון, מנכ"ל המשרד לשיתוף פעולה אזורי ציין: "היום נפגשנו עם מפונים מיישובי הגליל המערבי, לימן, ראש הנקרה, מצובה ואפילו מקרית שמונה. הקשבנו לצרכים, רשמנו והתפעלנו מאוד מתחושת שותפות הגורל והדאגה ההדדית. לא פשוט לגור מחוץ לבית מעל חודש ימים, במיוחד לאור הערפל המכסה את העתיד.

ההורים דאגו לתאם עם משרד החינוך והעיריה מערכת חינוך לילדים בכל הגילאים, והשירות שמקבלים מהמלון זוכה להערכה רבה, אולם יותר מכל הביעו המפונים רצון עז להתנדב למען הציבור הרחב. זהו עם ישראל במיטבו, מעל כל מחלוקת ואי הסכמה. באנו לעודד ויצאנו מעודדים."

הפגישה התקיימה בחללי עבודה 'Rooms' בבית המלון NYX, מרשת מלונות פתאל בתל אביב | צילום: יח"צ

מי שנכח בפגישה היה רו"ח ארז עובד, בעל משרד עצמאי המייצג מאות עצמאים. שהביע דאגה עמוקה נוכח 'קטסטרופה כלכלית מתקרבת' להערכתו ממנה עשויים לסבול כלל העצמאים הקטנים. הוא מציין: "זה החל מאותם עצמאים שמסכנים את חייהם בקרבות ומשאירים את משפחתם בעורף, ורבים מהם זוכים לתגמול מינימלי בסך 300 ש"ח ליום לחימה, בעוד שההוצאות הקבועות לכלכלת הבית עומדות על פי כמה וכמה, וכן מאות אלפי עצמאים שטרם קיבלו ולו שקל אחד של פיצוי עד כה, למרות שעבר חודש מתחילת הלחימה, זאת בשל היעדר מתווה פיצוי מאושר בממשלה. ראוי להעביר את המתווה כבר היום ללא דיחוי ולשחרר את החסמים, אני מציע לרכז חמ"ל אזרחי של מייצגים רואי חשבון ויועצי מס בהתנדבות, על מנת לתת מענה של עזרה ראשונה לעצמאים חסרי אונים לאלתר".

תושבי הצפון שנכחו בפגישה ביקשו לפרגן ולהודות מקרב לב למנכ"לית מלון NYX תל אביב, רינת עמוסי שי ולצוות המלון: "הם עושים עבודה מדהימה ונותנים לכל תושב הרגשה של בית עד כמה שאפשר, ולהגיד תודה לנדב פתאל וצוות מנהלות הקהילה שנתנו לאורחי המלון אפשרות להשתמש מידי יום בחללי העבודה של Rooms מבית פתאל ולקיים שיגרת עבודה ונתנו לנו חדרי ישיבות שהוסבו בין לילה לכיתות לימוד עבור ילדי הצפון. תודה!"

"אנחנו חייבים להגיד תודה גם למשטרה המקומית על הטיפול בפריצות לרכבים. לפרגן לעיריית תל אביב על הליווי הצמוד. לחברת אינדולה ולספרים המקצועיים שבאו לפנק את הגברים הנשים והילדים בתספורות וטיפולי שיער, הם לא רצו לקבל טיפ מאיתנו בטענה שזה פינוק מכל הלב."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות