fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשורה לתושבי שלומי: ממ"ד יבנה על חשבון המדינה בכל בית שאין בו

בישיבה שקיים ראש מועצת שלומי גבי נעמן עם נציגי משרד הביטחון בשבוע שעבר הוחלט כי בכל בית שאין בו ממ"ד יבנה ממ"ד על חשבון המדינה וזאת עד לסוף שנת 2025 הפרויקט כבר תוקצב והוא יוצא לדרך.
המועצה המקומית שלומי | צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של המועצה (דוברות)

בישיבה שקיים ראש מועצת שלומי, גבי נעמן עם נציגי משרד הביטחון נקבע כי לאור המצב הביטחוני הוקם צוות יעודי שיפעל להקמת ממד"ים לכל הבתים ביישוב.

הישוב שלומי כולו יכנס להליך הוצאת היתרי בניה ובנית כל הממד׳ים החסרים בשלומי במיידי. הוקמו שני צוותים לפרויקט:

א- צוות שיהיה אחראי לבנית הממד׳ים לדירות קרקע ובנינים עד שתי קומות.
ב- צוות שיהיה אחראי לכל בניני המגורים משתי קומות ומעלה.

צוותי פיקוד העורף יבצעו את כל הבירוקרטיה הקשורה בהוצאת היתר בניה בהליך מהיר בעצמו ללא צורך בוועדה לתכנון ובניה והתושבים יצטרכו לחתום על הבקשות.

העלות לכל ממ"ד היא של כ-160 אל"ש והמדינה תשא בהוצאה כולה. הממ"ד יהיה רכוש התושבים.

ראש מועצת שלומי, גבי נעמן: "אני מבקש להודות לכל מי שלקח חלק בבשורה החשובה הזאת לשלומי ובמיוחד לידידי שר הביטחון השר יואב גלנט. מדובר בבשורה אמיתית שחיכינו לה שנים. אני ממשיך לעמוד על דרישתי להבטיח בטחון מלא לתושבי שלומי וזה נעשה בשתי דרכים הראשונה: הרחקת החיזבאללה מהגדר. השניה בניית מיגון אפקטיבי לכלל תושבי שלומי. מדובר בבשורה חשובה ומשמעותית לתושבים. אני מקווה כי בקרוב יורחק החיזבאללה מהגדר ואנו תושבי שלומי נוכל לשוב ולגור ביישוב שלנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות