fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי השיטפון: התקיימה הבגרות בתנ"ך בנהריה והסביבה

הבחינה התקיימה במסגרת בחינות החורף. מנהלת מחוז הצפון דר' אורנה שמחון: "אני מאמינה שנתוני הבגרות ישפרו את נתוני הצפון מעבר לרמה של 68.5 אחוז זכאות מחוזית"
בית ספר שחקים (הדמיה: אביבה רוטביין)

בשבוע שעבר נערכה בחינת הבגרות האחרונה לחורף זה, בתנ"ך. הבחינה נערכה במועד בחינה מיוחד, עבור תלמידים מנהריה ומצפון הארץ  שלא יכלו להיבחן במועד המקורי (כ-11 בתי ספר), עקב השיטפון ומזג האוויר הסוער.

סך הכל התקיימו 11 ימי בחינה בחורף תש"פ, אליהם נגשו כ – 30 אלף תלמידים מהצפון .

בדיקת השאלונים נעשית בימים אלה, על ידי כ-10,000 מעריכים, והתוצאות יועברו לתלמידים במחצית חודש מארס.

ממשרד החינוך נמסר כי הם כבר נערכים למועדים הבאים, מועדי הקיץ, שיחלו בתחילת חודש מאי. בימים אלה נדרשים בתי הספר להעביר למשרד את הזמנת השאלונים, ואת דיווחי ההתאמות ללקויי הלמידה, ובמשרד ממשיכים ומשפרים את מערכות הבגרויות, הן כדי להשביח וליעל את השירות, והן כדי להדק את הפיקוח על סוגיית טוהר הבחינות.

לציין, כי בשנה שעברה, שיעור הזכאות המחוזי עמד על 68.5 אחוז, כשהמגזר הדרוזי שומר על המקום הראשון, עם נתון מרשים של 82.2 אחוז זכאים לבגרות.

מנהלת מחוז צפון במשרד החינוך: "מועדי החורף של בחינות הבגרות מאפשרים לתלמידים להגמיש את לוח הבחינות שלהם לפי צורכיהם, מעניקים להם הזדמנות טובה יותר לסיים את לימודיהם עם זכאות לבגרות ולמצות את יכולותיהם. אני מאמינה שנתוני הבגרות הללו ישפרו את נתוני מחוז הצפון מעבר לרמה של 68.5 אחוז זכאות מחוזית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות