fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המרכז הרפואי לגליל: רותי יפרח הודיעה על פרישה

יפרח עובדת בבית החולים במשך 45 שנים ומכהנת כמנהלת האדמיניסטרטיבית של המרכז הרפואי. השבוע הודיעה על התפטרותה
מנהל המרכז הרפואי, ד"ר מסעד ברהום, והמנהלת האדמניסטרטיבית, רותי יפרח, עם עובדי מחלקת הביטחון ותעודות ההוקרה צילום: רוני אלברט
מנהל המרכז הרפואי, ד"ר מסעד ברהום, והמנהלת האדמניסטרטיבית, רותי יפרח, עם עובדי מחלקת הביטחון ותעודות ההוקרה צילום: רוני אלברט

המנהלת האדמיניסטרטיבית של המרכז הרפואי לגליל בנהריה הודיעה השבוע על פרישתה, בתום 45 שנים, בהם מילאה מגוון תפקידים בבית החולים.

היום בצהריים (רביעי) שלחה יפרח מייל לכל עובדי בית החולים ובו כתבה: "בית החולים עבורי הוא משפחה ובית שני (ויש אפילו שיגידו שבית ראשון). כמובן שהשיחות והפניות שלכם בימים האחרונים נוגעות ללבי ומרגשות. יחד עם זאת, זו הבחירה שלי וזו ההחלטה שלי, ואני עושה אותן בלב שלם. אחרי שנים רבות במערכת ובתחושה של סיפוק וגאווה".

בחודשים האחרונים, מי שכיהן בעבר כמפקד בה"ד 10 של חיל הרפואה, אל"מ במיל', משה מיוחס, מונה ע״י מנהל המרכז הרפואי לגליל, ד"ר מסעד ברהום, לעוזרו. לשאלה אם יש קשר בין מינויו של מיוחס להתפטרותה, מסרה יפרח לצפון-1: "אין קשר לחלוטין בין תפקידו של מיוחס להחלטה שלי לסיים את עבודתי בעת הזאת. מיוחס ממלא תפקיד כעוזר מנהל המרכז בנושאים שאינם נוגעים לתחומי אחריותי".

עוד אמרה היום לצפון-1: "אני מסיימת את תפקידי במרכז הרפואי לגליל אחרי שנים ארוכות של עבודה מאומצת והתמודדות עם אתגרים מורכבים, שדרשו ממני תעצומות נפש אינסופיות. אני מבקשת לפרוש ולפנות זמן למשפחתי, עם קצת יותר נחת ושלווה. אני פורשת בתחושות סיפוק וגאווה ואני מחזקת את כל עובדיו המסורים של בית החולים, שלעולם ישארו חלק בלתי נפרד מחיי".

מנהל המרכז הרפואי, ד"ר מסעד ברהום: "לאחר למעלה מ-45 שנה, בהן שימשה בתפקידים בכירים שונים במרכז הרפואי, ובתפקידה האחרון כמנהלת אדמניסטרטיבית, הודיעה רותי יפרח על פרישתה. בשם ההנהלה וצוות העובדים, אני מבקש להודות לרותי על כך שנתנה למרכז הרפואי את מיטב שנותיה, במסירות ובחריצות רבות".

יפרח תסיים את עבודתה בחודש אפריל הקרוב.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות