fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מקריירה צבאית לקריירה נדל"נית

ארי דוד הצטרף לסוכנות הנדל"ן "פרץ נדל"ן" שבפרדס חנה, ומספר על סוכנות שבה מלווים את הלקוח מהרכישה ועד קבלת המפתח
ארי דוד (צילום: פרטי)
ארי דוד (צילום: פרטי)

ארי דוד, תושב פרדס חנה, הוא בן 52, נשוי + 2, הוא סוכן נדל"ן בסוכנות "פרץ נדל"ן" שבמרכז פרדס חנה. הוא הצטרף לצוות הסוכנות לפני שלושה שבועות, אחרי 32 שנים בצבא קבע, שבמהלכן שימש במשך 13 שנים כמבקר חיל הרפואה וביצע ביקורות עם ראש אגף לוגיסטיקה בצה"ל וקצין רפואה ראשי. ארי הספיק להשלים תואר ראשון בלימודי ארץ ישראל והיסטוריה של ארץ ישראל, ותואר במינהל מערכות בריאות. ל"פרץ נדל"ן" הוא הגיע כסוכן עצמאי, כמקובל.

"פרץ נדל"ן" הינו משרד לתיווך מקרקעין בבעלותו של אלירן פרץ, גם הוא תושב פרדס חנה כרכור.פעילות הסוכנות מקיפה את שוק הנדל"ן בפרדס חנה כרכור ובסביבותיה, וכוללת בתים ודירות לרכישה, השכרה, רכישת אדמות ומגרשים, פרויקטים של בנייה, נדל"ן מסחרי. "במשרד נותנים שירות אישי וייעוץ ומלווים את הלקוח החל מהרכישה, מול קבלנים, ועד קבלת המפתח, עזרה בלקיחת משכנתא ומימון ועוד. המשרד מתאפיין ברוח צעירה, ואנחנו מלווים כל לקוח באהבה, במסירות וביושרה".

על ההתרחשויות הבולטות בתחום הנדל"ן בפרדס חנה כרכור בימים אלה הוא מספר: "שכונת נווה פרדסים ממשיכה להתפתח ובאים אליה הרבה תושבי חוץ רבים, המרכז המסחרי החדש בשכונה צובר תאוצה. בכרכור עומד לקום אזור מגורים חדש, שכונת הטריז, שתהיה מאופיינת ברבי קומות ובתים צמודי קרקע. לאחרונה בוצע מיכרז של רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) שבו נמכרו מגרשים לבנייה עצמית בשכונה".

ארי דוד מספר שמטרתו בחיים היא עזרה לזולת. "אני אב לבת סטודנטית מוכשרת לעיצוב גרפי בשנקר ובן עם צרכים מיוחדים שלימד אותי מה זה להיות בן אדם, וכל יום מלמד אותי את זה מחדש. גם בעבודה אני עוזר לאנשים: למכור, לרכוש בית, לשכור, להשכיר. זו מהות המשרד".

איפה תהיה בעוד 10 שנים? "אני מעריך שאהיה אחד הסוכנים המובילים בפרדס חנה כרכור, ואולי אהיה בעל משרד".

מה משמח אותך? "חיוך של אנשים, לראות שהגשמתי את חלומם".

מה מעציב אותך? "חוסר הגינות, אי שוויון, חוסר עזרה לחלש".

איך אתה אוהב לבלות את שעות הפנאי? "אני מקדיש את שעות הפנאי שלי בעיקר בעזרה לאוכלוסיות על הספקטרום האוטיסטי, ומייעץ גם למשפחות שפונות אלי בנושא צרכים מיוחדים".

יש לך חיות מחמד? "כן, כלב בשם מייקי וחתולה בשם מיצי".

מה השריטה שלך? "אני וורקוהוליק. בא מוקדם לעבודה ויוצא ממנה מאוחר, משקיע את כל כולי בעבודה ונוטה לשכוח שיש דברים מעבר לזה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות