fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבחירות בנצרת עילית: המבחן הלוגיסטי

שום קמפיין, מוצלח ככל שיהיה, לא ינצח בבחירות היום לראשות העיר. מה שיכריע בסופו של יום, הוא דווקא יכולת ההתארגנות הלוגיסטית של המטות. ובמילים פשוטות: מי יידע להביא את המצביעים האדישים לקלפי
כחלון מברך את טויטו (צילום עצמי)
כחלון מברך את טויטו (צילום עצמי)

יום הבחירות בנצרת עילית, הוא יום שבתון לעובדי העירייה ולמערכת החינוך, להבדיל מיום הבחירות לכנסת, מה שאומר שכל שאר האנשים יצאו היום לעבודה כרגיל וספק אם הבחירות יהיו בראש מעיניהם. בשני המחנות, פלוט וטויטו, יודעים היטב כי גם אם המצביעים שלהם אמרו בפה מלא כי הם תומכים בהם, וגם אם הסקרים למועמד זה או אחר מחמיאים, עדיין אי אפשר לסמוך על דבר וחצי דבר. המשימה היא להביא אותם לקלפי, ללוות אותם ולהחזירם הביתה. הדבר לא נכון רק לגבי קשישים ואנשים עם מוגבלויות, שצריך להעמיד לרשותם רכבים, שיסיעו אותם פיסית לקלפיות, אלא גם את האנשים העייפים שחוזרים מעוד יום עבודה. צריך לדעת להביא לקלפי גם חיילים או אנשים שגרים במקומות אחרים, אך עדין רשומים כתושבי העיר.

כחלון מברך את טויטו (צילום עצמי)
כחלון מברך את טויטו (צילום עצמי)

שני המועמדים ניסו לשוות למאבק ממלכתיות והשיגו תמיכתם של שרים. בעוד שטויטו הסתפק בשר האוצר משה כחלון, פלוט הציג סרטון עם ברכה מראש הממשלה, בנימין נתניהו ומשרים נוספים, ביניהם גלעד ארדן, אריה דרעי ואחרים.

בשני המטות התכוננו ליום הבוחר אליו כמו למבצע צבאי לכל דבר: כלי רכב, תווי דלק, רשימת כתובות מדויקת, שתייה וסנדביצים לפעילים, שפזורים בסמוך לכל הקלפיות המוצבות בעיר.

ראש הממשלה מפרגן (צילום עצמי)
ראש הממשלה מפרגן (צילום עצמי)

למזלם של המתמודדים, הבחירות נפלו על קיץ ואין חשש מגשם שהיה מרחיק את הבוחרים. אגב, מנהל האירועים העירוני אריה אקרמן, מחתן הערב את בתו באזור המרכז ורבים מתושבי העיר יגיעו לאירוע זה. מעניין מי מבין המחנות יחגוג בחתונה הערב..

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות