fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

30 שנות מוניטין

גיא שוורץ (צילום עצמי)
גיא שוורץ (צילום עצמי)

חברת הבניה ליברמן את שוורץ, בעלת מוניטין וניסיון של כ- 30 שנה, תחל לבנות בקרוב את אחד הפרויקטים האיכותיים במתחם C1  בעפולה, שיכלול שני בניינים מרהיבים ובהם דירות גן, דירות 4 חדרים, 5 חדרים וכן פנטהאוז מפואר. לחברה, בניהולו של גיא שוורץ, יש ניסיון עשיר בענף הבניה הרוויה.

חברת ליברמן את שוורץ בנתה בעיר עפולה עשרות פרויקטים יוקרתיים, במיקומים אטרקטיביים בעיר ברחובותיה המבוקשים: אורנים, צפצפות, הדסים, שרת, העלייה, יהושע חנקין, וולפסון ועוד. שמה של החברה הולך לפניה בזכות אמינותה, בניה איכותית בסטנדרט גבוה והידע של החברה בבחירת מיקומים אטרקטיביים.

פרוייקט השקד: בימים אלו מאכלסת חברת ליברמן את שוורץ בפרוייקט השקד. מדובר בבניין איכותי לכל הדעות בעל סטנדרטים גבוהים במיוחד ומפרט טכני עשיר ברחוב קרן היסוד בעפולה. בבניין זה נותרו בסך הכל 4 דירות – 4 חדרים ופנטהאוז 5 חדרים לרכישה באכלוס מיידי.

הדמייה של הפרויקט ברחוב השקד
הדמייה של הפרויקט ברחוב השקד

הפרוייקט ממוקם בלב העיר עפולה בסמיכות לבתי ספר, גני ילדים, קופות חולים, בתי קפה ומסעדות ומרכזי בילוי וקניות.

חברת הבניה ליברמן את שוורץ הינה חברה בעל יחס חם ואישי ותודעת שירות גבוהה לכל לקוח. "אנו מלווים את הרוכשים בפרויקטים השונים בליווי אישי צמוד כבר מרגע הפגישה הראשונה במשרד, דרך חתימת החוזה מול עו"ד, כמובן שבמעמד מסירת המפתח לרוכשים המאושרים ואף מעבר לכך", מסכם גיא שוורץ, בעלי החברה.

לתיאום פגישה: 04-6594229, 0508336671, 0505296671

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות