fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאהל של תקווה

מאלק וג'ומאנה פאלח הקימו את "המאהל של סבתא" בכפר הבדואי רומת הייב במטרה לקרב בין הלבבות והעמים
מתארחים ונהנים במאהל (צילום עצמי)
מתארחים ונהנים במאהל (צילום עצמי)

"הקמנו את האוהל במטרה לקרב לבבות בין עמים ולשמר לעד את מורשתנו", מספרים מאלק וג'ומאנה פאלח, שעומדים יחד עם חמשת ילדיהם מאחורי "המאהל של סבתא", מתחם צימרים, אירוח בדואי וקמפינג, שנפתח לפני כשנתיים וזוכה להצלחה רבה בקרב רבים המבקשים ללמוד את המורשת הבדואית, ליהנות מהכנסת מסבירת פנים ולטעום מהמאכלים הבדואים המופלאים.

הם מתגוררים בכפר הבדואי רומת הייב, המונה כ- 2000 נפשות. הוא עובד כמורה לאזרחות והיסטוריה, שירת במשך שנים רבות ביחידה נבחרת וכיום מרצה במפגשים לצעירים, "על מנת לעודד גיוס בדואים לצה"ל".

רוב בני השבט משרתים בכוחות הביטחון. "שבט אלהייב קשר קשרי ברית עם השכנים היהודים עוד בטרם הקמת המדינה", אומר מאלק ומגלה כי הקים את המאהל לקירוב לבבות.

אירוח בדואי. מאלק פאלח (צילום עצמי)
אירוח בדואי. מאלק פאלח (צילום עצמי)

והתגובות על המקום ועל האירוח חמות ביותר. אחת האורחות כתבה בעמוד הפייסבוק של המאהל: "אני חייבת לציין שאני לא חובבת שינה באוהלים, אך מכיוון שקיבלתי המלצות חמות על המקום, סחבתי את חברי לסוף שבוע, לחוות את האווירה ואת הביחד. האווירה הייתה מצוינת, האוכל היה מעולה, נהנינו מכל רגע".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות