fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

17 חברי מועצת עיריית נצרת עילית תומכים בשינוי שם העיר

חברי המועצה קראו השבוע לתושבים לממש את זכות ההצבעה במשאל שיתקיים ביום שלישי הקרוב ולתמוך במהלך
פה אחד. חברי המועצה (צילום ישראל פרץ)
פה אחד. חברי המועצה (צילום ישראל פרץ)

שינוי שם העיר נצרת עילית זוכה לתמיכה  גורפת של כל 17 חברי מועצת העיר מכל סיעות הבית. חברי המועצה קראו השבוע לתושבים לממש את זכות ההצבעה במשאל שיתקיים ביום שלישי הקרוב ולתמוך במהלך. "שינוי שם העיר הוא הדבר הנכון לעשות בזמן הנכון כשהעיר נמצאת בשיא תנופת התחדשותה", אמר מ"מ ראש העיר אלכס גדלקין.

סגן ראש העיר אלכס גופמן אמר כי תמיכתם המלאה של כל חברי המועצה מעידה על קונצנזוס מלא בנוגע לנחיצות השינוי ותרומתו לעתיד העיר. "שם זה לא רק קוסמטיקה, שם זה משמעות, זהות ואופי של עיר. נצרת עילית נכנסת לפרק חדש בחייה ולראשונה מטפלת גם בסוגיית השם שעד היום בלבל אותה עם העיר השכנה נצרת".

סגן ראש העיר ד"ר עוואדה שוכרי הבהיר כי גם סיעת "דו קיום" תומכת במהלך מתוך ראיית טובת העיר ועתידה.

חברת המועצה עירית שחר אמר כי השינוי מטפל בעיוות היסטורי שנגרם לעיר בראשית ימיה וכעת מתוקן. חבר המועצה דוד שינאן, שלוקח חלק פעיל במערך ההסברה בנושא שינוי שם העיר הסביר: "השם נצרת עילית גרם כל השנים לבלבול עם העיר נצרת ובקרב כלל תושבי מדינת ישראל מעולם לא נקלט ולא נתפס עם אופיה וזהותה של העיר. על מנת למשוך זוגות ומשפחות צעירים אנו צריכים למתג את העיר עם נכסי הטבע שלה ונקודות החוזק שיש בה, האוויר הנקי, הנוף המדהים, האקלים והמיקום בלב הגליל".

חבר המועצה מנחם גנדל אמר כי שינוי השם זוכה לתמיכה מוחלטת של הציבור הדתי והחרדי בעיר: "ביהדות שינוי או תיקון של שם הוא דבר מקובל וסגולה למזל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות