fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

באליטה רהיטים הזמנות מגיעות עד בית הלקוח

בעקבות הקורונה וההנחיות החדשות השיקו באליטה רהיטים שירות חדש של הזמנות רהיטים עד בית הלקוח
הזמנות רהיטים | אליטה רהיטים
הזמנות רהיטים | אליטה רהיטים

בעקבות המשבר הזמנות רהיטים מגיעות עד לבית הלקוח . אליטה רהיטים ומזרנים הוא עסק מוכר עם וותיק של 30 שנות מוניטין בענף הרהיטים. אולם התצוגה של אליטה בגודל 1,000 מ"ר ולהם מספר ענק של לקוחות מרוצים וממליצים.

המקום בבעלותם של אבי ואלינה לביב תושבי נוף הגליל. הזוג מספר: "הדבר החשוב ביותר עבורנו זה לתת לקהל הלקוחות שלנו את השירות הטוב ביותר, המוצר האיכותי ביותר ובמחיר המשתלם ביותר, הזמנות רהיטים עד לבית הלקוח ".

באליטה רהיטים השיקו שלל מבצעים מטורפים על כל מוצרי התצוגה בשיטת שלם וקח. העסק ידוע גם ביכולתו לייצר מגוון רחב של מוצרים כדוגמת: סלונים, מזנונים, פינות אוכל ועוד. את המוצרים ניתן לקבל בהזמנה אישית בגודל ובצבע שאתם אוהבים.

 

באליטה תמצאו גם מזרנים ממיטב החברות, מדובר במזרנים אורתופדיים ואיכותיים במחירים אטרקטיביים.

לדוגמא: מזרן אורתופדי זוגי 140×190 עם שכבת ויסקו/לטקס עם 18 שנות אחריות במבצע חגים: רק ב-2,900 ₪ (במקום 3,900 ₪).

אליטה רהיטים בימים אלה משווקים ומוכרים רהיטים לכל הארץ. באליטה רהיטים ניתן למצוא מגוון רהיטים איכותיים במיוחד. בין המוצרים שתוכלו להתרשם מהם ניתן למנות פינות אוכל, חדרי שינה , סלונים, כורסאות מעוצבות מזרונים אורטופדיים ועוד. אליטה נותנים ייעוץ מקצועי ואישי אשר מאפשר לכם לצאת מרוצים בבחירת רהיטים.

 

לשירות המשלוחים של אליטה צלצלו עכשיו: 054-4647133  מגוון מבצעים מיוחדים ואטרקטיביים.

החורש 1 נוף הגליל 04-6573252

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות