fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב נוף הגליל ובתו גנבו רכב והעבירו אותו לרשות הפלשתינאית

בעקבות התלונה על גניבת הרכב נפתחה חקירה במהלכה חוקרי התחנה וגורמי המודיעין תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים של משטרת ישראל הצליחו להגיע לחשודים
גבר בשנות ה-30 לחייו נרצח באירוע דקירה בכפר כנא הצילום: דורון גולן
גבר בשנות ה-30 לחייו נרצח באירוע דקירה בכפר כנא הצילום: דורון גולן

בנוף הגליל נעצרו תושב העיר בן 44 וביתו בת ה-19 שעל פי החשד גנבו רכב מתושבת העיר והעבירו אותו לתחומי הרשות. בעקבות התלונה על גניבת הרכב נפתחה חקירה במהלכה חוקרי התחנה וגורמי המודיעין תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים של משטרת ישראל הצליחו להגיע לחשודים.

אתמול בוצע המעצר, החשודים נחקרו, על פי החשד האב וביתו בצוותא קשרו קשר להעביר את הרכב  לתחומי הרשות, על פי החשד הרכב הושאר קרוב למחסום על מנת שלא לעורר חשד ובעיתוי שנקבע הרכב הועבר לתוך תחומי הרשות. המשטרה האריכה בבימ״ש השלום בנצרת את מעצרו של החשוד מעת לעת וביום חמישי 26/9/19 תובעי שלוחת תביעות נצרת  הגישו כתב אישום כנגד החשוד הכוללת בקשה למעצר עד תום ההליכים, ביתו שוחררה ממעצר בתנאים מגבילים.

מהמשטרה נמסר: "שוטרי משטרת ישראל ימשיכו במאבקם כנגד עברייני רכוש ויפעלו במגוון דרכים גם במישור הסמוי וגם במישור הגלוי במטרה לתפוס את אותם עבריינים ולהביאם לדין"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות