fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תורת המספרים של גלינה

גלינה משתפת בסוד ההצלחה: ''אני מאוד אוהבת את המקצוע הזה"
גלינה לויטין (צילום עצמי)
גלינה לויטין (צילום עצמי)

לא בכל יום מקבלת מרצה מכתב הוקרה מסוגנן ומעוצב בתחום הדעת אותו לימדה עם סופרלטיבים, מילות תודה מרגשות. המרצה גלינה לויטין, מרצה למתמטיקה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, התרגשה מאוד כאשר הסטודנטים והסטודנטיות מהמכללה כתבו לה מכתב הוקרה.

במכתב כתבו: "לפני מספר חודשים התחלנו קורס עם משפט מאוד מפחיד: 'בלי מחשבונים', כך פותחים הסטודנטים את המכתב בו משתפים על חוויית הלמידה שהובילה להישגים וללמידה משמעותית, אשר בסופה הצלחה מוכחת".

את המכתב הם חותמים במילים המרגשות המבטאות את הערכתם הרבה לגלינה: "אנו רוצים להודות לך על כל הידע שרכשנו ממך ולא ויתרת לנו, גם אם היינו שולחים לך הודעות בשעה אחת עשרה בלילה, תמיד קיבלנו מענה. את אישה מדהימה עם אישיות מיוחדת, זכינו להכיר אותך, אנחנו הילדים הטובים של גלינה וכולנו נהיה מצטיינים".

גלינה משתפת בסוד ההצלחה: "אני מאוד אוהבת את המקצוע הזה, הייתי מרצה באוניברסיטה בברית המועצות, 15 שנים אני כבר מלמדת מתמטיקה במכללה ונהנית מכל רגע. סוד ההצלחה זה אהבה לעבודה ואהבה לתלמידים ומקווה שאני מצליחה לגרום להם לאהוב את מקצוע המתמטיקה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות