fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שנה של הרחבת פעילות

פרוירט מיוחד: חבר מועצת העיר מגדל העמק ויו"ר החברה הכלכלית יקי בן חיים מסכם שנה
יקי בן חיים (צילום: עצמי)
יקי בן חיים (צילום: עצמי)

שנת 2016 הייתה מבחינתי שנת עבודה מאומצת בכל המישורים, זו הייתה שנה מלאת סיפוק שבמסגרתה העמקתי את הפעילות בדברים שבהם התחלתי בשנה הקודמת.
ברמה הפוליטית זו הייתה שנה שבה בלמנו לראשונה את ההפסדים בחברה הכלכלית ולראשונה העברנו אותה לרווח מאז הקמתה לפני לא מעט שנים..
הבריכה העירונית שינתה צורה לגמרי וגם בה קבענו שיאים חדשים לאחר שהרוויחה כסף לראשונה בתולדותיה.

יקי בן חיים (צילום: עצמי)
יקי בן חיים (צילום: עצמי)

הוכחנו שעם שיווק נכון ועם מחיר שווה לכל נפש אפשר להרוויח ועדיין לתת שירות איכותי.
עוד הוכחנו שתושבי העיר כן רוצים לצאת,ליהנות ולבלות בעיר וכשיש משהו ראוי הם יעדיפו להישאר בעיר ולא לצאת ממנה.
לא מעט מדברים על כך שתושבי מגדל העמק לא אוהבים לבלות בעיר, את התפיסה הזו שינינו השנה אחת ולתמיד ומכאן חובת ההוכחה עלינו כנבחרי ציבור להביא את העיר לתושבים, ההשקעה בתושב היא המשאב החשוב שלנו, את זה עשינו ואת זה אנחנו חייבים להעמיק בשנת 2017.
בשוק העירוני הרחבנו את הפעילות והוספנו ימים, שיתפנו פעולה עם גורמים נוספים בראשות המקומית ויצקנו תוכן עשיר לשוק, מיצבנו את השוק העירוני כמרכז פעילות לכל המשפחה ועל זה עיקר גאוותי.
שוב ושוב הוכחנו שכשעושים למען הציבור, הוא מצביע ברגליים ומגיע בהמוניו.
בשנה האחרונה אני מקדם עם ראש העיר פרויקט ענק שכרגע אי אפשר להרחיב לגביו אבל פרויקט זה ישנה את העיר ויזרים אליה דם חדש, צעיר ואיכותי..
ברמה האישית זו הייתה שנה שבה העסק שלי גדל למימדים שאותי ממלאים גאווה. הרחבתי את פעילות משרדיי וגייסתי לעבודה עובדים חדשים, בכך זכיתי להעניק פרנסה לרבים מצעירי האזור והעיר. התברכתי בעובדים צעירים ואיכותיים ממגדל העמק ועל כך אני גאה.
אשתי האהובה קרן שהיא עו"ד ותיקה פתחה השנה משרד בעיר עפולה וגם היא מעסיקה מתמחים תושבי מגדל העמק.
חשוב לציין שעבודתי כיו"ר החברה הכלכלית של מגדל העמק היא בהתנדבות מלאה ולכן ממוקמים עסקיי הנדל"ן שלי בעפולה שיודעת פריחה עצומה בתחום, לנו לא נותר אלא ללמוד ולהביא את התנופה האדירה לעיר מגדל העמק.
עוד ברמה האישית זו הייתה שנה שבה הבן הבכור שלי נוי ביקש להתחיל בחגיגות בר המצווה שלו.. אמנם בר המצווה שלו תיערך בשנה הבאה אבל כבר השנה החלו החגיגות באיטליה, לשם נסענו המשפחה המורחבת לטיול בר מצווה ואני מצפה כבר להפיכת הילד שלי לגבר באופן רשמי באפריל 2017.
כולי תקווה שהשנה הבאה, שנת 2017 תהיה שנה מרובה בעשייה אישית וציבורית לפחות ואם לא יותר מהשנה שחלפה לה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות