fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"שמרו על צניעות, דברו רק על המגרש, ממשחק למשחק"

באופן יוצא דופן פנה השבוע ראש עיריית נצרת עילית, רונן פלוט, להנהלת הקבוצה ולצוות המקצועי בבקשה שלא להתראיין בתקשורת ובערוצי הספורט השונים שמנבאים עלייה לליגת העל
ראש העיר רונן פלוט בגרין (צילום עצמי)
ראש העיר רונן פלוט בגרין (צילום עצמי)

ראש עיריית נצרת עילית, רונן פלוט, האיש שעומד מאחורי קבוצת הכדורגל הפועל נצרת עילית,  שמדורגת בראש טבלת הליגה הלאומית, מסרב בתוקף לבקשות של כלי התקשורת השונים להתראיין וליהנות מרגעי התהילה. למרות היותו האוהד מספר 1 של הקבוצה, פלוט מעדיף למלא את פיו מים בשלב זה של העונה ולא לחגוג בטרם עת.

ראש העיר פלוט בגרין (צילום עצמי)
ראש העיר פלוט בגרין (צילום עצמי)

כך למשל, ביום שלישי השבוע  סירב לפניית רדיו "קול רגע". פלוט סירב בנימוס והסביר  כי בשלב זה של העונה הוא מבקש שלא להתראיין. "ראש העיר לא רוצה לפתוח פה לשטן", פירשן השדר ברדיו והוסיף בנימה הומוריסטית  כי ראש העיר כנראה חושש מעין הרע.

בסביבתו של פלוט מספרים כי אכן פלוט מקפיד על איפוק ועל שתיקה גורפת, אבל הנימוק נעוץ ברצונו לרכז את מירב המאמצים של השחקנים בעבודה על המגרש. "רונן רוצה שהשחקנים והצוות המקצועי ידברו בשלב זה רק על המגרש, ממשחק למשחק. הוא לא אוהב את פסטיבל הראיונות אחרי כל משחק, מבחינתו מיותר לגמרי", הסביר עוזרו יוסי נימלמן.

כאמור, פלוט מצפה כי גם השחקנים והצוות המקצועי ינהגו כמוהו. בשיחות סגורות הוא אומר כי החכמה בשלב הזה היא לא להתפתות לפטפטת בתקשורת אלא להתרכז באימונים ועבודה קשה. "כשיבוא הרגע המיוחל בע"ה פלוט יהיה הראשון לצאת בצהלות ריקודים ושמחה, אבל אנחנו עוד לא שם", אומרים בסביבתו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות