fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שכונת בוטיק חדשה תצא במכרז ליזמים בנוף הגליל

ראש העיר נפגש עם שרת השיכון החדשה, ד"ר יפעת שאשה ביטון, לישיבת עבודה ראשונה במהלכה הציג ראש העיר את צרכיה המיוחדים של העיר בתחום הבנייה למגורים.
פלוט והשרה שאשה ביטון (צילום עצמי)
פלוט והשרה שאשה ביטון (צילום עצמי)

משרד השיכון צפוי לפרסם מכרז ראשון לפרויקט בניה גדול בשכונת הר יונה ד' במסגרת פרויקט יוקרתי הכולל 230 יחידות דיור בבנייה איכותית במעלה השטח הציבורי שליד היכל גרין.

נודע כי השכונה שמצוינת ברשויות התכנון כהר יונה ד', מיועדת בעיקר לתושבי העיר ומציעה רמת חיים גבוהה גם בשל שביל האופניים שנסלל בימים אלה בסמיכות אליה ותחנת הרכבת הקלה המתוכננת בקרבתה. חלק משמעותי מהבתים ישווקו ב"מחיר למשתכן" המקנה לתושבי המקום עדיפות בזכייה בשתי ההגרלות. בעירייה מציינים כי פרויקט הר יונה ד'  מצטרף לשני פרויקטים נוספים שנמצאים בשלבי ביצוע שונים, האחד כולל כ 100 יח"ד ברחוב רימון ונמצא לקראת סיום שלב ביצוע תשתיות והשני כ 200 יחידות דיור ברחוב יזרעאל נמצאת לקראת התחלת ביצוע במהלך החודש הקרוב.

ראש העיר רונן פלוט יחד עם ממלא מקומו אלכס גדלקין נפגשו עם שרת השיכון החדשה, ד"ר יפעת שאשה ביטון, לישיבת עבודה ראשונה במהלכה הציג ראש העיר את צרכיה המיוחדים של העיר בתחום הבנייה למגורים.

שרת השיכון  אמרה כי תעשה כל מאמץ על מנת לסייע לעיר ולהאיץ ביישום פרויקטים  שעברו את הליך התכנון . יצוין כי בשני הפרויקטים הראשונים שווקו בשנה האחרונה בהגרלת "מחיר למשתכן" 70 אחוזים מבין הזוכים הם תושבי נוף הגליל. בעירייה רואים בנתון זה הוכחה מוחשית לשינוי שמתחולל בעיר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות