fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שיעור תורה להחלמת המאמן אילן סויסה

יותם כהן ארגן את שחקני הפועל מגדל העמק לערב מרגש לכבוד מאמנם לשעבר * "זה המעט שאנחנו יכולים לעשות למענו" * המאמן מוטי קריספיל: "מאחל בשמי ובשם השחקנים שיחזור אלינו בעתיד הקרוב כאדם בריא".
שיעור תורה עם הרב (צילום עצמי)
שיעור תורה עם הרב (צילום עצמי)

שחקני הפועל מגדל העמק, ביוזמתו של הכדורגלן הצעיר יותם מלול, קיימו שיעור תורה, בהובלתם של הרבנים אפרים ומאור, להחלמתו של מאמנם לשעבר אילן סויסה, המתמודד בגבורה מול מחלת הסרטן ונאלץ לעזוב את הקבוצה כדי להתמקד בהחלמתו. יצוין כי זו אינה המחווה היחידה של אנשי ספורט בעמק, שנעשתה בחודשים האחרונים למען החלמת המאמן, כאשר חלק משחקני הקבוצה גילחו בעבר את ראשם, כאות הזדהות עם מאמנם.

יותם ענן, שבעצמו מתחזק ומתקרב לחיק היהדות, היה זה שהביא את הרבנים, התרים את השחקנים לטובת כיבוד, שנרכש במסעדה מקומית וארגן את הקרוואן של ההנהלה המוצב במגרש העירוני. "זה המעט שיכולתי לעשות למען איש יקר שכולנו מתפללים להחלמתו", אומר יותם כהן.

גילחו את הראש. שחקני מגדל העמק ומאמנם אילן סויסה (צילום דוברות המועדון)
גילחו את הראש. שחקני מגדל העמק ומאמנם אילן סויסה (צילום דוברות המועדון)

מאמן הקבוצה, מוטי קריספיל, האיש שמחליף את סויסה בתפקיד: "אילן היה תקופה קצרה בהפועל מגדל העמק, אבל הוא הספיק להיכנס לכולנו ללב. מאחל לו בשמי ובשם השחקנים שיחזור אלינו בעתיד הקרוב כאדם בריא".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות