fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רק 4 אוהדי הפועל נוף הגליל הגיעו למשחק באשקלון

ארבעת המופלאים הם דמיאן שצינסקי, שלומי אוסיאס, עמית חסון וחן ברק. הם הניפו שלט אדום ענק עליו נכתב "לעולם לא תצעדי לבד הפועל נצרת עילית".
אוהדי נוף הגליל ביציע באשקלון (צילום יצחק סולומון)
אוהדי נוף הגליל ביציע באשקלון (צילום יצחק סולומון)

רק ארבעה מאוהדי הפועל נוף הגליל הטריחו את עצמם ובאו אתמול לאשקלון, לראות את קבוצתם מפסידה 0-1 נגד נועלת הטבלה הפועל אשקלון. הארבעה הם דמיאן שצינסקי, שלומי אוסיאס, עמית חסון וחן ברק. הם הניפו שלט אדום ענק עליו נכתב "לעולם לא תצעדי לבד הפועל נצרת עילית".

שני יושבי הראש של חוג האוהדים, עוז בן גיגי ודביר טכמן לא הגיעו, גם לא היו"ר הקודם שלומי שטיינברג. יש לציין כי למשחק הגיעו ההורים של עידן גולן ומחמוד ג'אבר.

והיה גם מעט כדורגל. אשקלון פתחה את המשחק בסערה, עלתה ליתרון 0-1  מבעיטת קרן ועד לסיום בעיקר התגוננה ואפילו הצילה כדור אחד מקו השער. נוף הגליל אמנם יזמה במחצית השנייה, אבל הייתה אנמית וכמעט ולא סיכנה את שערה של הקבוצה המקומית.

הפועל נוף הגליל רשמה הפסד שלישי ברציפות, ללא ספק המניות שלה בירידה והיא קרובה כעת למקום המוביל בסיום העונה למבחנים נגד הירידה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות