fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רכב השמחות מפתיע את חתני וכלות המצווה בנוף הגליל

יוזמה מרגשת בנוף הגליל: רכב השמחות של העירייה ישמח חתני בר/ת מצווה שהחגיגה שלהם בוטלה עקב המצב
רכב השמחות של העיריה מפתיע את חתני וכלות המצווה בנוף הגליל (צילום עצמי)
רכב השמחות של העירייה מפתיע את חתני וכלות המצווה בנוף הגליל (צילום עצמי)

עידן בן סימון אמור היה לעלות אתמול לתורה בבית הכנסת וביום חמישי הקרוב לחגוג את בר המצווה שלו באירוע גדול באולם, שכבר הוזמן לפני כמה באולם עם די.ג'יי ומאות מוזמנים.

הקורונה גרמה לביטול של החגיגה, אבל העירייה דאגה לאירוע חלופי, בעזרת רכב החלומות שארגנה, שמח במגבלות הנחיות משרד הבריאות.

ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט, החליט להפוך את אחד מכלי הרכב של העירייה לרכב השמחות העירוני, על מנת לשמח את בני ובנות המצווה, שנותרו בימים אלה בבית ולא יכולים לחגוג ובדרך זו לשמח אותם ולרומם את מצב הרוח שלהם ושל בני המשפחות שלהם, שעוברים בתקופה זו ימים לא פשוטים.

רכב השמחות חובר לעגלה מקושטת בבלונים, סרטים, תאורה צבעונית ושילוט מזל טוב ענק משני צדיו.

"נכון שזה לא יהיה באולם שמחות לו חיכו הנערים במשך חודשים ארוכים, אבל במסגרת המגבלות הקשות גם זה משהו", אמרו בעירייה.

רכב שמחות מאובזר

די.ג'יי אוראל בן ישי, תושב העיר נרתם להתקין על הרכב מערכת סאונד ולהשמיע מוזיקה שמחה וברכת מזל טוב אישי לכל חתן וכלת מצווה.

המשימה של רכב השמחות היא להגיע עד לביתם של החוגגים ולהשמיע להם את המוזיקה בחגיגה מרחוק כשהם עצמם נשארים בבית או יוצאים למרפסת בלבד.

לירן בן סימון היה בעל השמחה הראשון של רכב השמחות העירוני. "התרגשנו עד דמעות כשפנו אלינו מהעירייה וסיפרו לנו על החגיגה המיוחדת שמארגנים ללירן", סיפר האב עידן בהתרגשות.

הופתע עד דמעות

חתן בר המצווה, שלא היה בסוד העניין, הופתע עד דמעות והתרגש מאוד מההפתעה. "בהתחלה לא הבנתי מה זה הרכב הזה, אבל כששמעתי את כל הברכות ואת השם שלי הבנתי שכל זה בשבילי וזה היה מאוד מרגש", סיפר בהתרגשות.

ראש העיר פלוט, לא הסתפק בשמחה מרחוק ודאג שכל בני ובנות המצווה יקבלו שי: תפילין ומארז ספרים מתנת המועצה הדתית בעיר.

פלוט אמר כי עד כה הצטברו בעמוד הפייסבוק עשרות הזמנות של תושבים לרכב השמחות ובימים הקרובים הוא יהיה עסוק בנסיעות שמחות לאורכה ולרוחבה של העיר נוף הגליל.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובדף הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות