fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"רוצה ה-150, אם לא נשבע באלוהים מעיף הראש שלך"

שני צעירים סחטו אזרחים תמימים והזדהו כ"אחמד חרירי מאום אל פאחם"
דקר את חברו בעקבות ויכוח על נגיף הקורונה | צילום: דורון גולן
דקר את חברו בעקבות ויכוח על נגיף הקורונה | צילום: דורון גולן

במשטרת ישראל נפתחה חקירה סמויה ממנה עלה כי  בן 30 מערערה ובן 20 מכפר נין, דרשו סכומי כסף גבוהים תוך שהם מאיימים כי יפגעו בנסחטים במפגשים פנים אל פנים ובשיחות טלפון בהם הזדהה אחד מהשניים, תושב ערערה, כ-"אחמד חרירי מאום אל פאחם" ודרש מהקורבן עבור חוב כספי בסך של 10,000 שקל 150,000 שקל:  "רוצה את ה-150 שלמות ומזומן מבין? אם לא נשבע באלוהים נכנס לכפר כנא מעיף את הראש שלך……… ולפני שאני מעיף אותו אני אדרוך עליו", איים.

בתום חקירה סמויה פשטו השוטרים על בתיהם של שני החשודים ועצרו אותם ומעצרם הוארך מפעם לפעם בהתאם לצורכי החקירה בבית משפט השלום בנצרת. במהלך החקירה החשוד תושב ערערה מסר זהות כוזבת של החשוד השלישי שבעקבותיה נעצר אדם ושוחרר לאחר שהתברר כי לא היה מעורב. בסיום חקירה אינטנסיבית כל חומרי החקירה כנגד שני החשודים הועברו לפרקליטות מחוז צפון אשר גיבשו תשתית ראייתית כנגד שני החשודים והגישו נגדם כתבי אישום בעבירות של סחיטה באיומים ובקשות למעצר עד תום ההליכים.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל קוראת לכל אזרח שנפל קורבן לעבירה המלווה בבקשת כופר לא להיכנע לסחיטה ולהודיע מיד למשטרה. הניסיון המצטבר במגוון עבירות סחיטה באיומים מלמד כי התשלום אינו מבטיח דבר ומעודד, לא אחת, את העבריינים להעמיק את הסחיטה וכן להמשיך ולבצע את זממם כלפי אותו קורבן וקורבנות נוספים. המשטרה תמשיך ותאבק בתופעה בנחישות לחשיפה, חקירה ומיצוי דין עם העבריינים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות