fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רוכב סוסים מנצרת ייצג את ישראל באולימיפאדת טוקיו

אליאס ערטול נחשב לאחד הרוכבים הטובים בישראל ולאחרונה חזר מתחרויות בבלגיה ובספרד, שם זכה במקומות הראשונים והתמודד מול טובי הרוכבים באירופה * "גאה לייצג את מדינת ישראל בתחרות הספורט הכי חשובה בעולם, מקווה לחזור משם עם מדליה"
אליאס ערטול על הסוס
אליאס ערטול על הסוס

רוכב הסוסים אליאס ערטול, בן 19 מנצרת, ייצג את המדינה באולימפיאדת טוקיו בשנת 2020 בקפיצות על סוסים.

מייצג את ישראל בעולם (צילום עצמי)
מייצג את ישראל בעולם (צילום עצמי)

אליאס עטרול, גדל והתחנך בית הספר האזורי בנהלל ועוד בצעירותו בלט ברכיבה על סוסים והשקיע רבות בתחביב שלו. כיום הוא נחשב לאחד הרוכבים הטובים בישראל ולאחרונה חזר מתחרויות בבלגיה ובספרד, שם זכה במקומות הראשונים והתמודד מול טובי הרוכבים באירופה.

אליאס הוא בנו של ג'ריס ערטול, הבעלים של חברת עיסא ערטול בע"מ מנצרת עילית. אמו, ריטה ערטול, מלווה את בנה לכל תחרות בארץ ובחוץ לארץ.

אליאס ערטול על הסוס
אליאס ערטול על הסוס

אליאס ערטול, שמשתייך למועדון רכיבה ויצ"ו נהלל, הצהיר בעבר בראיון עיתונאי כי השאיפה לו היא להגיע לאולימפיאדה וכי "רכיבה על סוסים זה כל החיים שלי. בחרתי בדרך שתגרום לי להגשים את עצמי".

על ההשתתפות הצפויה באולימפיאדה בטוקיו בעוד שלוש שנים הוא אומר: "אני גאה לייצג את מדינת ישראל בתחרות הספורט הכי חשובה בעולם, מקווה לחזור משם עם מדליה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות