fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש העיר נצרת עילית נפגש עם מנכ"ל מכבי חיפה. על הפרק: שתוף פעולה

אחרי הפגישה עם מנכ"ל אסף בן דב, אמר רונן פלוט: "התקיימה פגישה טובה בנוגע להמשך שיתוף פעולה בין מכבי חיפה להפועל נצרת עילית, תוך מספר ימים יסוכמו הדברים ונתחיל לעבוד"
בקרוב התפתחויות. פלוט ובן דב (צילום עצמי)
בקרוב התפתחויות. פלוט ובן דב (צילום עצמי)

בשעה שבהפועל עפולה כבר עובדים במרץ על העונה הבאה, בהפועל נצרת עילית הכל מוקפא, אולי בהשראת הלם איבוד כרטיס העלייה לליגת העל. "אם היינו עולים בטוח שזה היה נראה אחרת", אומרים בקבוצה.

בקרוב התפתחויות. פלוט ובן דב (צילום עצמי)
בקרוב התפתחויות. פלוט ובן דב (צילום עצמי)

אגב, שחקני הקבוצה נפוצו לכל עבר, רובם נופשים בחוץ לארץ, מה שהעלה את כעסם של האוהדים המסורים. "הם יצאו לבלות ואותנו השאירו עם כאב הלב", אמרו.

המנהל המקצועי של המועדון, רועי כהן: "ראש העיר רונן פלוט ביקש להמתין 10 ימים ובזמן הזה נבדקות כל מיני אפשרויות בעיקר התכנויות כלכליות. לאחר שנסיים נצא לדרך".

-מה זה התכנויות כלכליות?

"כשבונים עונה זה קודם כל עניין כלכלי, אז בודקים מאיפה מביאים כספים, מה הסכומים, תכנית למחלקת הנוער, תכנית לבוגרים, שתופי פעולה, אולי עם ממכבי חיפה, לכן בתקופה זו אנו בתקופת בדיקה ושבוע הבא נתחיל לרוץ, זה עניין של כמה דברים. אגב, הבדיקות הן לא רק בכדורגל, אלא בכל ענפי הספורט בעיר. אנחנו עדיין בפרק זמן סביר, סוף חודש מאי ויש לנו מספיק זמן להתחיל לעבוד על העונה הבאה".

בנצרת עילית בודקים אפשרות של שתופי פעולה עם מועדונים בליגת העל, במסגרת הניסיון לחסוך בעלויות. בין היתר קודם השבוע נושא שעלה כבר בעבר: הפיכת הקבוצה לקבוצת בת של מכבי חיפה.

במסגרת זו נפגש ראש העיר, רונן פלוט, עם מנהל מחלקת הנוער של מכבי חיפה, יניב כהן, שהגיע ללשכתו. אתמול נפגש פלוט עם מנכ"ל מכבי חיפה, אסף בן דב, בניסיון לקדם את הנושא.

אחרי הפגישה עם מנכ"ל מכבי חיפה, אמר ראש העיר פלוט: "התקיימה פגישה טובה בנוגע להמשך שיתוף פעולה בין מכבי חיפה להפועל נצרת עילית, תוך מספר ימים יסוכמו הדברים ונתחיל לעבוד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות