fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קורונה: נפטרה תושבת נוף הגליל שהתגוררה בבית האבות ביבנאל

חולה קורונה מספר 2 ברכסים | צילום: pixabay.com
חולה קורונה מספר 2 ברכסים | צילום: pixabay.com

בנוף הגליל 27 חולי קורונה מאומתים, שנפגעו במגפת הקורונה המשתוללת בכל העולם, בתוכם עשרה בני משפחה אחת (שני בני המשפחה כבר החלימו) ועוד שבעה שאינם מתגוררים בעיר, ברובם בבתי אבות באזור, אך ברשומות מופיעים כתושבי נוף הגליל.

אתמול נפטרה תושב העיר, בת 81, והלוויתה התקיימה בבית העלמין בעיר. מדובר בתושבת העיר שהתגוררה בבית האבות ביבנאל.

בין החולים ישנה גם עובדת בכירה בעירייה וכל מי ששהה בקרבתה נכנס לבידוד בהתאם להנחיות משרד הבריאות. יחד עם זאת ראוי לציין כי בני משפחתה הגרעינית נבדקו ונמצאו שליליים לנגיף.

עם זאת מהנתונים עולה כי מצב הקורונה בנוף הגליל טוב ביחס לרוב הערים בישראל, בהן הנתונים פי שלוש ויותר.

ראש העיר נוף הגליל, רונן פלוט, פנה למנהלי הסופרמרקטים בעיר ודרש מהם למכור מסכות ובמחיר סביר ושווה לכל כיס. "לא יעלה על הדעת שבימים קשים אלה, בהם חלק בלתי מבוטל מהציבור כלל לא עובד, התושבים יידרשו להוציא סכומי כסף גבוהים על מסכות, על פי הנחיות משרד הבריאות", אמר פלוט.

אזרחות כבוד למנכ"ל מד"א

בינתיים, עיריית נוף הגליל מניפה את דגל מגן דוד אדום בחצר העירייה וברחובות הראשיים בעיר, להבעת הערכה והצדעה לאנשי ונשות מגן דוד אדום שנמצאים בחזית הקרב במלחמת הקורונה.

דגלי מד"א מתנוססים (צילום עצמי)
דגלי מד"א מתנוססים (צילום עצמי)

ראש העיר רונן פלוט גם קרא לכיכר סמוכה לבי"ס עצמון על שם מגן דוד אדום וכאות הוקרה לארגון הודיע על החלטת מועצת העיר להעניק למנכ"ל מד"א אלי בין את התואר המכובד המוענק בדרך כלל לשרים וראשי ממשלות – אזרח כבוד של העיר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות