fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צלילים של פעם

דני הקאובי מעפולה ורעייתו מירה טיילו בירושלים ופגשו את הנגן יהודה קיסר, ש.... ניגן בחתונה שלהם לפני 40 שנה
יהודה קיסר והמלולים (צילום עצמי)
יהודה קיסר והמלולים (צילום עצמי)

40 שנה אחרי שניגן בחתונה שלו, שמח השבוע דני הקאובוי מעפולה, שנפש בירושלים עם רעייתו מירה, לפגוש את לא אחר מאשר הנגן יהודה קיסר. השלושה העלו חוויות מהימים היפים של פעם, קיסר הבטיח לבוא לנגן בחתונת הזהב.

*מזל טוב לדובר עיריית עפולה, כפיר בזק, שחגג השבוע את יום הולדתו וקיבל המון ברכות, כולל מראש העיר אבי אלקבץ.

*ביום ראשון האחרון עלה כזק על המטוס וטס לחופשה מפנקת באתונה. אח, החיים קשים…

*מארי גרסיה מעפולה, בילתה ונהנתה בטיול מדהים בנופים הקסומים של גאורגיה. היה מהמם.

*צוות המשרד המגובש, של אופיר שפיגל תקשורת וקשרי ממשל מרמת ישי, יצא ליום כיף במתחם הצימרים המדהים "חשיפה לצפון" אשר נמצא בכרם בן זמרה. את פני הצוות קיבלו בעלי הבית המקסימים עירית וגליל מילס. הבוקר נפתח בקפה ומאפה בחדר התה, משם המשיך הצוות בטיול ג'יפים לקטיף תפוחים ואפרסקים במטעים של גליל, לקטיפת ענבים בכרם, רחצה במעיין ושכשוך בבריכה. על הכנת הבשרים לארוחת הצהריים היה אמון הבוס בכבודו ובעצמו… בקרב הצוות נרשמה התלהבות וציפייה לימי הכיף הבאים…

*במפגש מחזור מרגש נפגשו השבוע תלמידי בית הספר שלמדו בכתה א' לפני 50 שנה. בין המשתתפים היו גם תושבי עפולה דניאלה אוחיון, אפרת סולומון, רוני בניאס ורני גנון וכן רותי עזר מהתענכים. מרגש אמרנו?

*אפרופו פגישת המחזור. הקונדיטורית מרים גנון מרובע יזרעאל, אפתה עוגה מיוחדת למורה האהובה עדנה גליק, תושבת עפולה ושלחה עם בעלה רני. עדנה והתלמידים לשעבר התענגו על העוגה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות