fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"פתאום אני שייך להכח"

מוטי אוחיון, שבעברו גדל בהפועל בית שאן, ביקש לעזוב את הכח רמת גן לאחר 3 שנים בקבוצה וגילה להפתעתו כי כרטיס השחקן שלו... שייך להכח.
מוטי אוחיון מבית שאן במשחק מול כפר קרע
מוטי אוחיון (צילום: חג'ג ראחל)

הכדורגלן הבית שאני מוטי אוחיון, שבעברו גדל בהפועל בית שאן, ביקש לעזוב את הכח רמת גן לאחר 3 שנים בקבוצה וגילה להפתעתו כי כרטיס השחקן שלו… שייך להכח. "לא יודע מה עשו שתי ההנהלות כשעזבתי לרמת גן, אבל פתאום אני שייך להכח", הוא אומר.

השבוע נפגש אוחיון, שהתחתן בשעה טובה ונציגי הכח היו אורחי הכבוד שלו בחתונה, עם הנהלת הקבוצה במטרה להגיע להסכמות על פרידה, כאשר הכח עדיין חייבת לו כ- 70 אלף שקל. אוחיון נאלץ לוותר על חלק מהחוב כדי להשתחרר, לטענתו בגלל ההסכם שנעשה בזמנו עם הפועל בית שאן.

אוחיון, שבזמנו נחשב להבטחה הגדולה וסומן כמי שיגיע לרמות הגבוהות של הכדורגל הישראלי, מסכם תקופה ככה ככה מבחינתו. "כבשתי 20 שערים במדי הכח, הפכתי שם לשחקן מוביל, עשיתי דברים יפים ואין קבוצה מליגה א' שלא דיברה איתי בשבועות האחרונים", הוא אומר, "אבל אני לא שוכח את התקופות הקשות שעברתי. סבלתי מפציעות קשות, ברצועות, במיניסקוס, פרקתי כתף, קרעתי את השריר האחורי, מה לא עברתי, הפסדתי המון משחקים, מבחינתי הכי חשוב להיות בריא".

-למה אתה לא ממשיך בהכח, שם הפכת לבן בית?
"הבעיה היא הנסיעות הארוכות למרכז, כבר אין לי כח. מעדיף לשחק באזור".

בגיל צעיר סומנת כמי שיגיע רחוק. זה עדיין בתוכניות שלך להגיע לליגות הבכירות או שהשלמת עם זה שתשחק בליגות הנמוכות?

"ממש לא ויתרתי על השאיפות להגיע לליגות הבכירות, אני פשוט סובל מחוסר מזל. כשרצו אותי או שהייתי פצוע או שלא שחררו אותי. תן להיות בריא ואני מאמין שזה עוד יגיע".

-אז איפה תשחק בעונה הבאה?

"יש לי הצעות מכל צמרת ליגה א' מהדרום וגם מהצפון, הכי ריאלי שבעונה הבאה אשחק אצל מוריס אוזן, שמאמן את בני זלפה. יש להם שאיפות עלייה וזה מתאים לי".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות