fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרס ראש אכ"א לסטודנטים ממכללת יזרעאל

נעם גורן וישי לוי מהחוג למערכות מידע של האקדמית עמק יזרעאל על פתחו מערכת בשם "שבצ"ק - שיבוץ קרבי"
טקס הענקת הפרס. צילום תגל כהן, האקדמית עמק יזרעאל
טקס הענקת הפרס. צילום תגל כהן, האקדמית עמק יזרעאל

פרס ראש אכ"א הוענק לסטודנטים נעם גורן וישי לוי מהחוג למערכות מידע של האקדמית עמק יזרעאל על פתוח מערכת בשם "שבצ"ק – שיבוץ קרבי" במסגרת פרויקט גמר בליווי של ד"ר עדי פוקס מרכז הפרויקטים בחוג באקדמית עמק יזרעאל.

המערכת הוטמעה בצה"ל  לניסוי כפיילוט כשמטרתה להוות כלי טכנולוגי הנותן מענה לפער הקיים כיום של העדר מערכת תומכת למפקדים. מערכת השבצ"ק מאפשרת ניהול בקרה ושליטה בתחום משאבי האנוש וכן על תהליכים נוספים כגון אימונים תעסוקה מבצעית מעקבים החתמת ציוד ועוד. המערכת מותאמת גם לפלאפונים החכמים ומאפשרת זמינות נתונים גבוהה ביותר תוך ניהול הרשאות גישה.

ראש אכ"א האלוף מוטי אלמוז הודה על העשייה המשמעותית של זוכי הפרס "המשיכו להיות עבורנו אנשים מעוררי השראה, החזיקו תמיד את הדגל ושאו אותו תמיד ציונה ומעלה והוו לנו דמות מופת וחיקוי… אני מקווה שהמסר של דחיפת הטכנולוגיה והשיטות החדשות בכל התחומים נקלט היטב אצל כולם ומהווה את תכנית העבודה האישית של כל אחד מאתנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות