fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פראמדיקית מד"א יסמין מזאווי מנוף הגליל תשיא משואה ביום העצמאות

"גדלתי על ערכים שתואמים את ערכי מד"א", סיפרה יסמין מזאווי, "ערכים של אהבה ועזרה לאחר, מבלי לדעת מי הוא, ומאיזה דת, גזע ומין"
יסמין מזאוי (צילום עצמי)
יסמין מזאוי (צילום עצמי)
שרת התרבות והספורט, חה"כ מירי רגב, יו"ר ועדת השרים לענייני סמלים וטקסים, בישרה ליסמין מזאוי (21) מנוף הגליל, פראמדיקית מתנדבת במגן דוד אדום, כי היא תשיא משואה בטקס הדלקת המשואות, הטקס הרשמי שנועל את אירועי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה ופותח את חגיגות יום העצמאות ה-72 למדינת ישראל. הטקס נערך ברחבת הר הרצל,
השרה בישרה זאת ליסמין בשיחת וידאו, כשהייתה במוקד השליטה הארצי של מגן דוד אדום, יחד עם מנכ"ל מד"א אלי בין ועשרות חובשים ופראמדיקים, שהתרגשו מאוד למשמע הבשורה.
פראמדיקית מד"א יסמין מזאוי, התרגשה מאוד והתקשתה לעצור את הדמעות. "בבית גדלתי על ערכים שתואמים את ערכי מד"א", היא סיפרה, "ערכים של אהבה ועזרה לאחר, מבלי לדעת מי הוא, ומאיזה דת, גזע ומין הוא מגיע. התחלתי להתנדב במגן דוד אדום עוד כנערה, ולפני ארבע שנים, כשחזרתי מהמסע לפולין עם משלחת מד"א, החלטתי לפעול להגברת זיכרון השואה. מאז שהייתי ילדה קטנה, ההורים שלי היו אומרים לי שאני בין סוכני השינוי של החברה הערבית להשתלבות במדינה. זה מה שאני עושה, ואמשיך לעשות".
מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אלו חדשות טובות ומרגשות מאוד, בימים הלא פשוטים שאנו עוברים במגן דוד אדום ובמדינת ישראל בכלל. אנחנו גאים ביסמין מזאוי, פראמדיקית מוכשרת ומסורה, שתייצג בכבוד בטקס הדלקת המשואות את 30,000 העובדים והמתנדבים של מד"א, שהמשותף לכולם הוא המחויבות התמידית לסיוע לכל מי שזקוק לכך ולהצלת חיים, ללא כל הבדל דת, גזע או מין. אני רוצה להודות לשרה מירי רגב על בחירתה, ועל הוקרת ארגון מגן דוד אדום כולו".

"הוירוס לא מבחין בין יהודים לערבים"

ראש העיר רונן פלוט: "בימים אלה לוחמת יסמין בחזית קרבות הקורונה ומדי יום ולילה יוצאת לבצע בדיקות ולטפל בחולים תוך סיכון עצמי. יסמין היא נוצרייה ואני גאה על הבחירה בה!
אם יש דבר מוחלט שהקורונה לימדה אותנו זה שהוירוס לא יודע להבחין בין ערבים ליהודים ולפני הכל, כולנו בני אדם. בחוד החנית של מערך צוותי הרפואה בבתי החולים, במד"א ובמרפאות, נלחמים כתף אל כתף, יהודים וערבים ואני רק מקווה שנזכור את המראות הטובים האלה גם ביום שאחרי".
פלוט התקשר ליסמין לברך אותה והוסיף ואמר: "בהזדמנות זו אני מבקש להודות לשרת התרבות מירי רגב העומדת בראש וועדת הבחירה במדליקי המשואות. השרה רגב קיבלה החלטה טובה ונכונה. כמו כן, בשם כל תושבי נוף הגליל, אני שולח את ברכתי ויישר כח לכל הצוותים של מד״א ולמנכ״ל אלי בין".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות