fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פוצץ הסכם האיחוד בין גלבוע לבית שאן

בגיבוי של ראש העיר, ז'קי לוי, הבינו בבית שאן שאיחוד יביא לסוף דרכה של הפועל בית שאן כקבוצה עצמאית * "הפועל בית שאן זה מותג ולא נמהר לפרק את המותג"
זקי לוי, צילום: קרן אקריש
מחיר השאננות. זקי לוי, צילום: קרן אקריש

לאחר שביום שישי הושגה התקדמות ניכרת בין הצדדים בנושא איחוד קבוצות הכדורגל הפועל אסי גלבוע והפועל בית שאן, נפגשו שני הצדדים ביום ראשון לפגישה פורמלית, בה היו אמורים עורכי הדין של הצדדים לנסח את הסכם האיחוד, קיבלו בבית שאן רגליים קרות ופוצצו את ההבנות.

ראש העיר בית שאן, ז'קי לוי, שהיה בסוד ההסכם, הבין שבמהלך יכול להביא לסוף דרכה של הפועל בית שאן כקבוצה עצמאית והורה לנציגיו במו"מ שלא לחתום על ההסכם. "הפועל בית שאן זה מותג ולא נמהר לפרק את המותג", אמר ראש העיר

כעת אמורה הפועל בית שאן להירשם לליגה ולהתחיל, באיחור ניכר, את ההכנות לעונה הבאה. בשלב זה עדיין לא ברור איך תיפתר סוגיית הנושא הכספי. יש לציין כי הפועל בית שאן מתנהלת בחודשים האחרונים תחת נאמן מבית המשפט, עו"ד יהב ארגמן.

האופציה הראשונה לאימון הקבוצה הוא המאמן, רפי בוסקילה, המחזיק ביד חוזה לעונה הקרובה, אולם לא בטוח האם יסכים לאמן, שכן בוסקילה הבהיר כי יאמן רק במידה ויהיה תקציב לעלייה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות