fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרכז אומן יוצא לדרך: יוקם אזור תעסוקה בחבל התענכים

בפרויקט ייבנו 410 יחידות דיור לצד אזור תעסוקה בשטח של 4000 מ"ר. מנהל מקרקעי ישראל צופה כי אוכלוסיית תושבי מושב גדיש והמרכז קהילתי אומן תשלש את עצמה בעקבות הרחבת חבל התענכים

תוכנית מרכז אומן – גדיש לחיזוק התענכים יוצאת לדרך. הקמת איזור תעסוקה נרחב ומשופע בריאות ירוקות, לצידו של פרויקט מגורים בחבל התענכים שבעמק יזרעאל. מדובר בגידול אדיר במספר התושבים במושב גדיש ומרכז אומן, המונים כיום ביחד כ- 600 תושבים, אליהם צפויים להצטרף במסגרת התוכנית כ- 1,500 תושבים חדשים.

הועדה לדיור לאומי (וד"ל) במחוז הצפון אישרה להפקדה את תוכנית מינהל מקרקעי ישראל להרחבה וחיזוק של המושב גדיש והמרכז הקהילתי מרכז אומן בחבל תענכים שבעמק יזרעאל.
תכנית מרכז אומן – גדיש היא הראשונה בסדרת תוכניות עתידיות שמקדם מינהל מקרקעי ישראל במטרה לעבות את ההתיישבות בישובי חבל התענכים. במסגרת התוכנית ייבנו 410 יח"ד על פני שטח כולל של כ- 225 דונם. לתושבים החדשים שיקבעו את ביתם בפרויקט מרכז אומן- גדיש יוצעו מגרשים ששטחם 500 מ"ר כל אחד, לבניה צמודת קרקע.

 לצד שכונת המגורים החדשה יוקם אזור תעסוקה ומסחר בהיקף של כ- 4,000 מ"ר, במטרה לתמוך בתוספת של מקומות עבודה לאזור. התוכנית שמה דגש מיוחד על ערכי טבע ונוף, ומקצה שטחים רחבים ביותר לשטחים ציבוריים פתוחים וריאות ירוקות, לצד מוסדות ציבור ואזורי ספורט ונופש.

התכנית תגדיל כמעט פי שלוש את מספר תושבי המושב גדיש והמרכז הקהילתי אומן, המונים כיום כ- 600 נפשות. הקמת התוכנית צפויה לחזק את חלק זה של חבל התענכים בלמעלה מ- 1,500 תושבים חדשים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות