fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיניים תכולות

היפיפיה תכולת העיניים, אליה לוינסון, עסוקה מעל לראש בימים טרופים אלה. טוב, היא עובדת במד"א
עיניים תכולות. אליה לוינסון (צילום עצמי)
עיניים תכולות. אליה לוינסון (צילום עצמי)

*יש לה עיניים תכולות כמו הים ויופי שובה לב. אליה לוינסון, נצרתית לשעבר והיום תושבת הרובע בעפולה, עושה בימים אלה שעות נוספות במסגרת עבודתה במד"א, ארגון ההצלה הלאומי של ישראל. עובדת חיונית ביותר…

*מזל טוב למישקה וננה קורן מנוף הגליל, שהפכו השבוע לסבא וסבתא לבן זכר. ברכות לבן לירן. זה הקטן גדול יהיה.

*וגם סוכנת הנסיעות הכי הכי מאיסתא עפולה, קטי טל ובעלה ישראל, ציינו יום הולדת 9 לבת היפיפיה שלהם מיראל. ברכות.

*אל תשאלו מה קרה בשבת בבוקר לראומה גרינפלד, עולה חדשה ישנה מהולנד, שהתעוררה בבוקר וגילתה כי… הבית שלה מוצף. השכנים משפחת ניר התגייסו לעזור וסייעו בגריפת המים.

*מר ביטחון של עפולה והעמק, אבי אמויאל, חגג בצל הקורונה יום הולדת 53. מזל טוב מהמשפחה, מהחברים ומהמדור.

היום יום הולדת. אבי אמויאל (צילום עצמי)
היום יום הולדת. אבי אמויאל (צילום עצמי)

אליק רון מפגין

*ניצב בדימוס, פעם מפקד המחוז הצפוני של משטרת ישראל  ותושב  תל עדשים, הפגין מול ביתו של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין. איש עם עקרונות.

*שלי שכטר ורינת וייסבאום מהמכללה הטכנולוגית נוף הגליל, חוגגות היום יום הולדת משותפת דרך הזום. ים של ברכות איחולים ובעיקר בריאות טובה.

*הפי אנד. עמרם ג'רפי וליאת בדני מעפולה, חזרו מחופשה מהממת בתאילנד היישר ל… בידוד. כשסיימו את הבידוד הפתיע עמרם ככרע ברך והציע נישואים. מזל טוב.

מבידוד להצעה. (צילום עצמי)
מבידוד להצעה. עמרם וליאת (צילום עצמי)

*איש האבטחה העפולאי, אביעד אברהם, התחדש ביונדאי מפוארת, שרק ייסע בבטחה, אבל כל זה מתגמד לעומת אופנוע הים שבודק בימים אלה לקראת רכישה, השלב הבא מסוק או מטוס פרטי? לבריאות אביעד.

*מר מוזיקה ומי שייסד את הקונסרבטוריון העירוני בבית שאן, דני רידר, הגיע לגבורות. הבית שאנים שזוכרים אותו מלמד באהבה את הדור הצעיר, היום בני חמישים ומעלה, לא שכחו לפרגן מברוק ענק.

*על אף מגפת הקורונה, לא חרג ממנהגו השף  משה אטיאס מ'אולמי האושר" ופינק כבכל שבת את העפולאים במיטב של המיטב, אין ספק מולטי שף.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות