fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עמק יזרעאל: חגיגת כדורגל בעמק

הכדורגל בעמק יזרעאל חי ובועט: כ-200 ילדים השתתפו בטורניר כדורגל
תמונה קבוצתית מהטורניר (צילום מ. כ. עמק יזרעאל)
תמונה קבוצתית מהטורניר (צילום מ. כ. עמק יזרעאל)

מגרש הכדורגל בקיבוץ שריד נצבע בצבעי כחול-לבן, שם התקיים טורניר מועדון הכדורגל של המועצה האזורית עמק יזרעאל. כ-200 ילדים בגילאי 5-12 לקחו חלק בטורניר, שהתנהל באווירה ספורטיבית, נעימה וחברתית, ערכים עליהם שמים דגש רב במחלקת הכדורגל. בית הספר לכדורגל שהחל את פעילותו תחת המועצה בספטמבר האחרון, מונה כמות מרשימה של כ-250 ילדים, אשר קיבלו לאחרונה ציוד ספורט חדש.
הילדים מתאמנים במהלך השנה ביישובם, תחת צוות המאמנים שכולל את: רכז ענף הכדורגל במועצה והמאמן הראשי – עמוס קלס, דור נבון, זיו אמויאל ועודד נאור. הטורניר נערך בנוכחותם של ראש המועצה אייל בצר, סגנו אבי סמוביץ', ומנהל מחלקת הספורט, ניר שנער. אייל בצר, ראש המועצה, אמר בפתיחת האירוע כי "החינוך לספורט משמעותי בהקניית ערכים חשובים לילדי העמק. ערכים המושתתים על כבוד, סובלנות, קבלת האחר ומיצוי עצמי. ערכים אלו יובילו ליצירת חברה ערכית- היום ובעתיד".
עמוס קלס, סיכם: "במהלך החוגים אנחנו שמים דגש עיקרי על נושא החינוך והערכים, ואנחנו גאים בילדים שמיישמים את זה גם במשחקים עם קבוצות אחרות. לראות את הילדים משחקים ותוך כדי שומרים על ספורטיביות, מתנהגים לתפארת ונהנים לכל אורך הדרך – בשבילנו זה שווה את הכל. הספורט הוא כלי מצוין להטמעת ערכים חשובים בקרב הילדים, ואנחנו שמחים שיש לנו את האפשרות להיות חלק משמעותי בהתפתחות שלהם".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות