fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עמותת שער שוויון פתחה עונה חדשה

העמותה שפועלת עם ילדי פריפריה ומשלבת להם אימוני כדורגל עם למידה לפי העיקרון "לא למדת - לא שיחקת", פתחה את שנת הפעילות במגדל העמק בטורניר אזורי במעמד ראש העיר אלי ברדה, שהתכבד בבעיטת הפתיחה
הילדים עם ראש העיר (צילום עצמי)
הילדים עם ראש העיר (צילום עצמי)

עמותת "שער שוויון", שפועלת עם ילדי פריפריה ומשלבת להם אימוני כדורגל עם למידה לפי העיקרון "לא למדת – לא שיחקת", פתחה את שנת הפעילות במגדל העמק בטורניר אזורי במעמד ראש העיר אלי ברדה, שהתכבד בבעיטת הפתיחה. "בבוא היום אתם תהיו הגשר המשמעותי לחיים משותפים ולדו קיום בין השכנים במחוז עמקים ובכלל" אמר ברדה.

הילדים עם ראש העיר (צילום עצמי)
הילדים עם ראש העיר (צילום עצמי)

ברדה נפגש במגרש העירוני במגדל העמק עם כ-200 חניכי הפרויקט בני 9-12, מתריסר בתי ספר יסודיים באזור וביניהם נבחרת בית הספר האר"י תחת המאמן דרור כהן ו"גיורא יוספטל" תחת המאמן של אופק מלול שזכו בתעודת הקבוצה ההוגנת.
"שער שוויון" הינו מיזם חברתי, חינוכי וספורטיבי אשר מטרתו העיקרית – הקניית מסגרת חינוכית, חברתית וספורטיבית לילדים מאזורי הפריפריה החברתית של מדינת ישראל בשעות אחר הצהריים. ילדי הקבוצה נפגשים 4 פעמים בשבוע במשך שנתיים של פעילות, פעמיים לאימון מקצועי ופעמיים עם חונכי הקבוצה למרכז למידה, בו זוכים לסיוע בשיעורי הבית ובהכנה למבחנים, וכן לפעילויות חינוכיות להקניית ערכים ולגיבוש הקבוצה. התכנית פועלת ב-140 בתי ספר ברחבי הארץ ומשתתפים בה כ-2,300 ילדות וילדים.
.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות