fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עמותת נעל"ה למען נזקקי נוף הגליל לקראת פסח

"הקורונה לא מבדילה בין האנשים בהם היא פוגעת, אך משפחות במצוקה כלכלית סופגות את המכה החזקה מכולם ובשבילם אנחנו כאן", מסביר משה גרוסמן מנהל העמותה
למען הנזקקים. משה גרוסמן (צילום עצמי)
למען הנזקקים. משה גרוסמן (צילום עצמי)

מנהל עמותת "נעלה- נצרת עילית למען הזולת", מתרוצץ בימים האחרונים ממקום למקום ועסוק בגיוס כספים לטובת מוצרי מזון למשפחות נזקקות לקראת חג הפסח. "בכל חג היינו מתרימים כמות גדולה מאוד של מוצרי מזון: דרך בתי הספר והגנים, ביישובים באזור וסלי המזון שקיבלנו מארגון "לתת' וממד"א. בכספי תרומות שגייסתי היינו רוכשים מוצרים נוספים, ודואגים למשפחות העיר בעזרה משמעותית ביותר", הוא מספר.

אלא שמשבר הקורונה טרף את הקלפים: בעקבות הנחיות משרד הבריאות, בתי הספר והגנים לא פועלים, נוער מד"א לא מתרימים, ואין גיוס ביישובים. משאבי ארגון לתת מופנים למשבר הקורונה, "נותרנו מול שוקת שבורה. יתירה מכך, גם אם היינו משיגים מוצרי מזון לחלק למשפחות, למתנדבים אסור להתקהל כדי לארוז אותם ולחלקם למשפחות", אומר גרוסמן.

לדברי גרוסמן: "הקורונה לא מבדילה בין האנשים שבהם היא פוגעת, אך משפחות במצוקה כלכלית סופגות את המכה החזקה מכולם, והם יותר מכולם, חייבים את הסיוע של העמותה כדי לא לרעוב בחג ולחגוג בשמחה. בנוסף, בעקבות המצב הקשה במשק, בו רבים נותרו מחוסרי הכנסה, אנו מקבלים יותר פניות מהרגיל. משפחות שאף פעם לא חשבו לבקש, פונות אלי לסיוע. משפחות נוספות שתמיד הסתמכו על עזרת ההורים חוגגים בבית לראשונה, בלי לדעת איך יוכלו לקנות אוכל".

מי שמכיר את משה גרוסמן יודע שהוא לא אחד שמרים ידיים ומוותר וגם כאן מצא  פתרון: העמותה תחלק תווי קנייה למשפחות, שתרכושנה בעזרתם מוצרים עפ"י צורכיהן.

משה גרוסמן (צילום עצמי)

משה גרוסמן משבח את ראש העיר, רונן פלוט, שלדבריו מסייע ככל יכולתו והוא פונה לציבור בפנייה נרגשת:  "יש לכם אפשרות להפוך משפחות רעבות ועצובות למשפחות שמחות ושבעות, דאגו לכך שהן תעבורנה את החג בכבוד! עלות העזרה למשפחה היא בין 200 שקל ל- 550 שקל וכמובן שכל תרומה עוזרת ומתקבלת בברכה".

ניתן לתרום דרך ביט/פייבוקס לטלפון 0547702363, כ"א טלפונית או בקישור: https://meshulam.co.il/s/9f482c או העברה בנקאית לחשבון 20-560-154901. תרומות לעמותה מוכרות לצורך מס עפ"י סעיף 46.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות