fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית עפולה הציבה מכולות אשפה חדשות בשכונת C-1

בעלות של 200 אלף שקל * כחלק משיפור פני השכונה שהולכת ונבנית בימים אלו * במקביל מקדמת העירייה את הקמת הפארק המרכזי שיחצה את השכונה לכל אורכה
אחת המכולות אשפה החדשות שהוצבו בשכונה (צילום דוברות העירייה)
אחת המכולות אשפה החדשות שהוצבו בשכונה (צילום דוברות העירייה)

עיריית עפולה מרימה הילוך בשכונת C-1 החדשה. בימים אלה הציבה העירייה חמש מכולות אשפה חדשות שנרכשו בעלות של כ-200 אלף שקלים ופוזרו בשכונה. בנוסף, ממשיכה העירייה להשקיע בתשתיות כאשר לצד בנייתם של ארבעה גני ילדים חדשים שנבנו השנה, מקדמת בימים אלה הרשות את הקמתו של בניית פארק רחב ידיים אשר יחצה את השכונה לכל אורכה, כך שהילדים לא יצטרכו לחצות כבישים, ויושלם בחודשים הקרובים. כמו כן תקים העירייה בשכונה גני משחקים ותטפח גינון ברחבי השכונה.

גורמים בעיריית עפולה ציינו השבוע שהם מודעים לטענות התושבים בשכונה וקשובים להם. "צר לנו כי אכלוס מוטעה של השכונה בעבר, שנבע מאינטרסים לא ברורים, גרם למצב שבו תושבי השכונה לא זוכים עדיין לפיתוח הראוי וזאת מכיוון שלא ניתן להשלים פיתוח במצב בו בתי השכונה מפוזרים על שטח כה נרחב אשר הולך ונבנה", אמרו אותם גורמים והוסיפו: "גם אם נשקיע כעת עשרות מיליוני שקלים אלה ירדו לטמיון שכן כל מה שנשדרג עכשיו ייהרס בעתיד על ידי קבלנים שייכנסו להליך של בנייה בשכונה. תכנון נכון הוא כזה שבו בונים בשטח מוגבל מסוים, משלימים בו פיתוח ועוברים לחלק הבא בצורה מסודרת".

יחד עם זאת הבטיחו בעירייה כי על אף המגבלות, העירייה באמצעות אגף הנדסה ימשיכו לעשות הכל כדי לפתח את השכונה וכבר בימים אלה שוקדים על עוד פרויקטים ואת התוצאות נראה כולנו בהמשך.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות