fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית נצרת עילית סיימה גם את הרבעון הראשון של 2018 באיזון תקציבי

ראש העיר: "נמשיך לנהל את העירייה בדרך ישרה, מקצועית, אחראית ואמינה. בשנתיים האחרונות הוכחנו שאפשר להטמיע תרבות ניהול אחרת"
רונן פלוט (צילום עצמי)
רונן פלוט (צילום עצמי)

עיריית נצרת עילית סיימה גם את הרבעון הראשון של 2018 באיזון תקציבי. על פי נתוני הדוח הכספי הרבעוני הראשון ל 2018 , אשר הונח השבוע על שולחנו של ראש העיר רונן פלוט, עיריית נצרת עילית ממשיכה במגמה של איזון תקציבי, וזאת חרף הפרויקטים הרבים שמתבצעים ברחבי העיר במסגרת תכנית ההתחדשות העירונית. האיזון התקציבי נובע מניהול כספי נכון ואחראי של הנהלת העיר בהובלת ראש העיר פלוט ושל מנהל הכספים וההכנסות של העירייה בהובלת הגזבר עדי מלכה.

רונן פלוט (צילום עצמי)
רונן פלוט (צילום עצמי)

כזכור, מיד עם תחילת כהונתו של ראש העיר באוגוסט 2016 התגלה מצבה העגום של קופת העירייה. הירושה הסתכמה בגירעון מצטבר בגובה של למעלה מ- 70 מיליון שקלים, בתוכם כ- 50 מיליון שקל, גירעון בקופת החברה הכלכלית, אשר עמדה בפני קריסה טוטאלית.

על מנת להבריא את העירייה ולפעול לצמצום הגירעון, הוביל ראש העיר פלוט תכנית התייעלות, שכללה צמצום עלויות וקיצוץ בהוצאות, ומצד שני העמקת גביית חובות ישנים וגיוס מסיבי של תקציבי חוץ ממשרדי ממשלה, גופים ציבוריים, עמותות ורשויות לאומיות. בתוך כך הצליחה העירייה להזרים לקופתה חובות עבר על סך 34 מיליון שקל האיזון התקציבי בתקופה שבה כל העיר נמצאת על גלגלים ועשרות פרויקטים מתבצעים בה בו זמנית הינו הישג חסר תקדים.

בעירייה זוקפים את ההישג לזכותו של ראש העיר, רונן פלוט, אשר באמצעות קשריו הרבים וניסיונו העשיר בתפקידי ניהול בכירים במשרדי ממשלה והכנסת, הצליח לגייס בשנתיים סכומי עתק לטובת ביצוע תכנית ההתחדשות העירונית וזאת תוך השקעה מסיבית בתחומי החינוך, הרווחה, שמירה על ניקיון וחזות העיר, והעלאת רמת השירות לתושבים.

פלוט אמר בתגובה כי הוא שבע רצון מנתוני האיזון אך איננו מופתע: "אנו נמשיך לנהל את העירייה בדרך ישרה, מקצועית, אחראית ואמינה. בשנתיים האחרונות הוכחנו שאפשר להטמיע תרבות ניהול אחרת בכל הקשר לשימוש בכספי ציבור ונורמות ניהול השונות ממה שהיה נהוג בעירייה בעבר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות