fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עידן בראון מתכוון לתבוע מהפועל עפולה את מלוא שכרו

פוטר הבוקר מתפקידו לאחר 5 משחקים בלבד* המאמן שלומי דורה יחליף אותו
עידן בראון (צילום חגאג רחאל)
את הכסף. עידן בראון (צילום חגאג רחאל)

מאמן הפועל עפולה עד הבוקר, עידן בראון, שהבוקר (שישי) קיבל הודעה על הפסקת עבודתו, מתכוון לתבוע מהקבוצה את מלוא החוזה שלו, למעלה מ- 100 אלף שקל נטו. על פי מקורבי המאמן, מדובר בחוזה בלי אפשרות להשתחרר ממנו. מאמנה החדש של הקבוצה הוא שלומי דורה, מאמן מספר 3 העונה, שאמור לעמוד על הקווים כבר ביום שני נגד השכנים מנוף הגליל.

אתמול כאמור נערך לו שימוע, בהשתתפות אנשים שכלל לא מעולם הכדורגל. לגבי השימוע, יש ספקות האם הוא בכלל היה חוקי, שכן בראון חתם חוזה עם הפועל עפולה בראשות היו"ר (שכבר התפטר) עמיר נוי ולא עם עיריית עפולה. בראון הגיע הבוקר לאימון וקיבל מכתב פיטורים. את האימון העביר מאמן קבוצת הנוער דני אומנסקי.

שלומי דורה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

בשימוע אתמול גילה מנכ"ל העירייה שלום שלמה חוסר בקיאות, כשאמר שאחת הטענות נגד המאמן היא שהשיג נקודה אחת מתוך 18 אפשריות. בראון מיהר לתקן אותו שמדובר בנקודה מתוך 15 (5 משחקי ליגה). בראון עצמו הפגין ביטחון רב  בשימוע, אולי בידיעה שגורלו כבר נחרץ וטען ש"הכל תפור מראש". על פי בראון, "ברגע שפוליטיקה נכנסת לספורט יש בעיה גדולה". הוא אמר לחברי הוועדה: "קיבלתי קבוצה מפורקת והעמדתי אותה על הרגליים".

אימון הבכורה של שלומי דורה בקבוצה צפוי להיות במוצאי שבת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות