fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שחקני נצרת עילית יקבלו מענקי מיקום

עבור מקומות 1-4 השחקנים יקבלו משכורת נוספת, עבור מקומות 5-6 רק חצי משכורת נוספת. הבונוסים ישולמו ממענקי המיקום של ההתאחדות לכדורגל
יניב דרעי במשחק הניצחון השבוע על נס ציונה (צילום: חג'אג רחאל)

הנהלת הפועל נצרת עילית הגיעה לסיכום עם השחקנים על בונוסים על מענקי מיקום בסיום העונה. אם הקבוצה תסיים באחד מהמקומות 1-4, יקבל כל שחקן בונוס בגובה משכורת נוספת, איש איש לפי החוזה שלו. אם הקבוצה תסיים את העונה במקומות 5-6, יקבלו השחקנים מענקים בגובה חצי משכורת חודשית. יש לציין כי המענקים לא יגיעו מהקופה הדלילה של המועדון, אלא ממענקי המיקום שההתאחדות לכדורגל מחלקת לקבוצות הליגה הלאומית.

יניב דרעי במשחק הניצחון השבוע על נס ציונה (צילום: חג'אג רחאל)

השחקנים בהפועל נצרת עילית, שחתומים על חוזים עם נקודות, עדיין לא קיבלו העונה כספים עבור הנקודות. נכון להיום חייבת ההנהלה לשחקנים 34 נקודות, כאשר הם חתומים בבקרה על חוזים בגובה 40 נקודות. בדבר עשוי ליצור לקבוצה בעיה קשה בהמשך הדרך.

יחד עם זאת, בהנהלה מבהירים כי מדובר רק בשישה או שבעה שחקנים, וכי הרוב חתומים על משכורת פיקס (משכורת קבועה, בלי קשר לבונוסים). הפועל נצרת עילית עושה שמיניות באוויר כדי לשלם לשחקנים משכורות מדי חודש בזמן. בינתיים זה הולך להם טוב. המנכ"ל גיל ברעם מגרד כסף מפה ומשם, ועומד בהתחייבויות לשחקנים. אולם בקבוצה מקווים לקבל בהקדם את ההקצבות מעיריית נצרת עילית, ומבהירים כי בלעדיה יהיו בעתיד הקרוב בבעיה רצינית.

המנכ"ל גיל ברעם מבהיר: "הלחץ היחיד שלנו עכשיו הוא לקבל כסף מעיריית נצרת עילית. אנחנו אמורים להתחיל לקבל כסף מהעירייה רק בחודש פברואר. החודש הזה ננסה לסגור את המשכורות בעזרת ההתאחדות לכדורגל, בחודש הבא כבר נזדקק להקצבות של עיריית נצרת עילית".

שחקן בקבוצה אמר השבוע: "אנחנו לא מודאגים. אנחנו סומכים על גיל שיעשה כל מאמץ כדי לשלם לנו כסף. מילה של גיל היא מילה". חלון העברות בליגות הנמוכות נסגר השבוע, למרות שלא מעט שחקנים היו מבוקשים בליגה א', אף שחקן לא ביקש להשתחרר. המנכ"ל ברעם: "אף אחד לא מדבר על ליגה א', זה לא מעניין אף אחד, אם ירצו לעזוב שילכו לליגה גבוהה יותר ולא לנמוכה יותר".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות