fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: הפועל עפולה תפנה לבית המשפט שיבטל את החלטת האגוד

בקבוצת זועמים על החלטת אגוד הכדורסל לסיים את הליגה הלאומית ולהכריז על בני הרצליה והפועל חיפה כעולות לליגת העל
יושב ראש הפועל עפולה יוסי מלכה (צילום הפועל עפולה)
יושב ראש הפועל עפולה יוסי מלכה (צילום הפועל עפולה)

בעקבות החלטת אגוד הכדורסל לסיים את הליגה הלאומית ולהכריז על בני הרצליה והפועל חיפה כעולות לליגת העל, מתכוונים בהפועל עפולה לפנות לערכאות משפטיות נגד האגוד.

"אנו קוראים להנהלת האיגוד לחזור בה מהחלטתה".

מהנהלת הפועל עפולה נמסר כי:  "אנו לא מקבלים את ההחלטה".

הנהלת הקבוצה התכנסה לאחר קבלת ההחלטה התמוהה והחליטה לפנות לערכאות משפטיות, "על מנת שהכרעות לגבי העולות והיורדות מהליגה הלאומית יקבעו על המגרש ולא בשום פורום אחר".

הפועל עפולה: "החלטה תמוהה שבעתיים"

בקבוצה מוסיפים ואומרים: "ההחלטה תמוהה שבעתיים מכיוון שבליגות האחרות הוחלט על הקפאה עד אחרי פסח. לדעתנו הן החלטת משרד הבריאות המאפשרת אימונים ללא מגע והן ההחלטה לחכות עד לאחר פסח בליגות הנוספות, מגבות את בקשתנו לסיים את העונה בצורה ספורטיבית.

"גם הטענה לגבי הזרים אינה רצינית משום שמצד אחד, הזרים בקבוצתנו מבינים את המצב הכלל עולמי ומוכנים להמתין. מצד שני הליגה שמתהדרת בהיותה הליגה של הכדורסל הישראלי יכולה להגיע לשלבי הסיום ללא זרים על טהרת השחקן הישראלי".

המטרה הייתה לעלות ליגה

לא סוד הוא שבקבוצה הפועל עפולה בנו העונה קבוצה בתקציב ענק כשהמטרה המוצהרת הייתה עלייה לליגה בכירה.

חניכיו של המאמן ניר קפלן פתחו את העונה בצורה מצוינת עם שרשרת ניצחונות והם אף הובילו את הטבלה. אלא שאז נקלעה הקבוצה למשברון, רשמה לא פחות מ- 6 הפסדים רצופים עד השבוע,

בו חזרו לעצמם וגברו על עירוני קריית אתא, במשחק בית ששוחק ללא קהל בשל ההגבלות.

הקבוצה מדורגת במקום הרביעי בליגה הלאומית. בהפועל עפולה סברו כי חזרו לדרך המלך  והתכוונו להסתער על העלייה במשחקים שנותרו עד סוף העונה.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות