fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המגן אחמד שעבאן במרכזו של סכסוך בין עפולה ונצרת עילית

המנכ"לים גיל ברעם ותומר רחמים מנסים לשדר עסקים כרגיל, אבל מתחת לפני השטח קיימת יריבות של ממש בין שני המועדונים השכנים, שבעונה הקרובה ישחקו בליגה הלאומית
אחמד שעבאן
אחמד שעבאן (צילום: יצחק סולומון)
אחמד שעבאן
אחמד שעבאן (צילום: יצחק סולומון)

מנכ"ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם, ומנכ"ל הפועל עפולה, תומר רחמים, סיכמו ביניהם על הסכם שיתוף פעולה הדדי, כדי לשמור על האינטרסים של שתי הקבוצות, הרי שבשטח העניינים לא כל כך עובדים.

ביום שישי לפני שבועיים קבעו נציגי המגן אחמד שעבאן, להיפגש עם הנהלת הפועל עפולה בשעה 8:30 בבוקר, אלא שהשחקן לא הגיע לפגישה, והעדיף להיפגש מאוחר יותר עם גיל ברעם ולסכם איתו לעונה הקרובה, מה שהעלה את חמתם של לא מעט אנשים בהפועל עפולה.

גורם בעפולה טוען כי השחקן היה בדרך לסיכום אצלם, עד שנצרת עילית נכנסה לתמונה. בנצרת עילית טוענים כי דיברו עם השחקן עוד לפני שעפולה פנתה אליו. בכל מקרה, תיאום בין הצדדים לא היה כאן, למרות ההצהרות הרשמיות של שני המנכ"לים. "אף אחד בהפועל עפולה לא דיבר איתי אישית, נכון שדיברו עם הסוכן שלי, ניר קרין, אבל לא איתי", אומר שעבאן.

בעפולה כועסים עליך
"אין להם מה לכעוס עלי, הנושא הזה בכלל לא עבר דרכי אלא דרך הסוכן שלי, אני רציתי מלכתחילה לשחקן בנצרת עילית".

אומרים שהסכומים שעפולה הציעה לך דרך הסוכן הייתה גבוהה מזו של נצרת עילית
"זה נכון, ההצעה הכספית שלהם הייתה מפתה יותר, אבל לא הלכתי לנצרת עילית בגלל הכסף. העדפתי לשחק שם בגלל שהחבר הטוב שלי לואב כיאל סיכם שם, נוח לי לבוא אתו מג'דיידה לאימונים, וכבר בעונה שעברה, כששיחקתי בהפועל רעננה, התרשמתי מאוד מהמועדון הזה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות