fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"סופרים את הימים ואת השעות עד שגרין יחזור להיות הבית שלנו"

מעבר להשלכות המקצועיות של היעדר מגרש ביתי, מנכ"ל הפועל נוף הגליל, גיל ברעם, טוען כי נגרמו למועדון נזקים כלכליים כבדים מאובדן כרטיס העלייה לליגת העל ומהיעדר מגרש ביתי
זעם. גיל ברעם (צילום חגאג רחאל)
גיל ברעם (צילום חגאג רחאל)

מנכ"ל הפועל נוף הגליל, גיל ברעם, מתחבט בתקופה האחרונה ושובר את הראש מאין לגייס כספים לקבוצה. ברעם חוזר ומשנן שאי העלייה לליגת העל גרמה לו נזקים כספיים רבים והמוטיבציה של הספונסרים לתרום ירדה פלאים. זו הסיבה שברעם החליט לוותר על מחנה האימונים בקפריסין, שהצוות המקצועי דרש ממנו בתקופת הפגרה. "אין כסף אין חוץ לארץ", קבע המנכ"ל, שניהל משא ומתן לפחות עם שני גורמים בנוגע לסבסוד עלויות המחנה, אך בסופו של דבר לא הצליח לרתום אותם לטובת העניין.

ברעם אומר שבעונה שעברה הייתה התלהבות סביב הקבוצה, שהייתה עם רגל וחצי בליגת העל ועודדה את הספונסרים להיות שותפים להצלחות. "כולם רוצים להיות חלק ממשהו מצליח, לצערי לא עלינו ליגה וההשלכות לכך נראות היום", אומר המנכ"ל.

גיל ברעם מוסיף ואומר כי גם העובדה שלקבוצה אין אצטדיון ביתי פוגת בקבוצה בצורה משמעותית. "על הכנסות ממשחקי בית לא בניתי, לצערי קבוצה בליגה הלאומית לא יכולה להתבסס על הכנסות ממשחקי בית, אבל בעונה שעברה לפחות יכולנו למכור שלטי פרסום באצטדיון, דבר שאין באפשרותנו לעשות היום", הוא אומר.

על פי ההערכות לא רשמיות, נושא השילוט באצטדיון גרין הכניס לקבוצה כ- 100 אלף שקל בעונה שעברה. "אנחנו סופרים את הימים ואת השעות עד שאצטדיון גרין יהיה כשיר ויחזור להיות הבית שלנו", אומר ברעם, אבל גם הוא יודע שזה לא יקרה בתקופה הקרובה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות